כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

סאבלימינל וטליה לונדונר – CARAJITO

שיתוף פעולה ראשון ויוצא דופן בין המפיק המוזיקלי והראפר המוכר סאבלימינל לבין טליה לונדונר וההרכב שלה Lets Mars לשיר המבקש להיות להיט קיצי מרקיד.

טליה לונדונר נחשפה לציבור במסגרת תכנית הריאליטי The Voice ולאחריה חברה בין היתר לאוהד ריין Old Man River שפרץ בגדול אחרי אותה תכנית עד שהחליט לחזור לאוסטרליה שם הוא חי כיום.

החיבור הנוכחי בין קובי "סאבלימינל" שמעוני לטליה לונדונר עם ההרכב Let's Mars הוא סוג של שעטנז אבל עם היכולות והרצינות המקצועית של סאבלימינל היורד לפרטים הכי קטנים בהפקה אנחנו נחשפים למשהו אחר, אין ספק שהסצנה הלטינית היא השולטת כיום בעולם הפופ והלהיטים, כל אמן בינלאומי בסוגת הפופ המחזיק מעצמו מאמץ את המקצבים והכללים של עולם זה כדי להגיע לכמה שיותר מיליוני צופים ומאזינים בקשת הגילאים הנעה בין 15 ל 25…

השיר הנוכחי – CARAJITO שנכתב והולחן בידי יותר מידי שותפים ליצירה – אורן עמנואל, טליה לונדונר, קובי שמעוני, מושיק בן זוהר ולירון עמרם, כולל טקסט דו לשוני המתחרז אך לא מהווה נרטיב ממשי (פלירטוט סתמי בינו לבינה) למעט העובדה שהוא מתלבש טוב על המלודיה, מצליח להלחים בין המקצב הלטיני לבין המקצב היותר פופי מהעולם הלבן. ההפקה המוזיקלית מהודקת ומדוייקת בלי עודפים הנשרכים מאחור, לא נותר כל פסיק לטעויות, הכל מדוייק ומדוקדק. לא שזה עושה את השיר – CARAJITO ליצירה אמנותית אלמותית אבל כלהיט קיצי חביב למסיבת ריקודים יש לו עתיד, לפחות עד שהשמיים יתקדרו והגשם יחזור למחוזותינו. הקליפ עצמו שצולם בידי הסקייטר בועז אקינו מחבר בין שלוש סוגות – קליפ קריוקי עשיר בטקסט, אנימציה וצילום לייב של המבצעים בשיר. הרבה צבע וחגיגה התואמת לאווירה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא