כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות אינדיחדשות הסצנהחדשות מקומיות

שחר אבן צור במופע משלו

מתופפה האהוב של מוניקה סקס מגיע לקדמת הבמה עם נגניות, אוזן בר, כל הפרטים.

המתופף האהוב של להקת מוניקה סקס, שחר אבן צור, יוצא במופע חדש בו הוא עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב מזה שלושה עשורים – מתופף ושר. רק שהפעם שחר מביא את התופים לקדמת הבמה עם הרכב חדש הכולל את המוזיקאיות טליה שי ("הזאבות") על הבס ושרה מידזיגורסקי על הגיטרה. המופע הראשון יתקיים באוזןבר, תל אביב בתאריך 13.8, שישי בצהריים, פתיחת דלתות 13:00. בכל מופע שחר יארח מתופף ישראלי אחר שהשפיע על דרכו המוזיקלית. במופע הראשון יתארח ז׳אן פול זימבריס האגדי.

שחר יבצע שירים מאלבומי הסולו שלו ואת שיריו ממוניקה סקס. בין השירים בהופעה יהיו "עירומים", "גשם חזק", "רמקולים", "איש גדול", "180", "ידענו לרקוד", ״ דבורה״ השיר החדש "חוף הברזלים" ועוד.

כך שחר לקראת סבב המופעים – ״יש לי מופע חדש! תדמיינו תופים בקדמת הבמה, אותי מתופף ושר, את המוזיקאיות המוכשרות Talia Ishai טליה ישי בבס ו שרה מדזיגורסקי Sara Miedzigorski בגיטרה חשמלית מלוות אותי, פאוור טריו קוראים לזה. התופים הם הגיטרה שלי, הרגשתי דחף אמיתי להרים מופע שלם סביב שירה ותיפוף. במשך שנים רבות צפיתי באבי שמעון אבן צור ז״ל מתופף ושר על כל במה אפשרית וספגתי ממנו את האהבה לשילוב המיוחד הזהעכשיו תשבו ותדמיינו את האורח הכי מרגש בשבילי: ז'אן פול זימבריס Jean Paul Zimbris האגדי עולה לבמה מתיישב על התופים ואני מתוך חלום מתקרב אליכןם. תדמיינו שירים שלי מאלבומי הסולו וממוניקה סקס אבל לא רק את הלהיטים, זו הזדמנות עבורי לנגן שירים שלא רואים במה. לכו תקשיבו ל "שדרה ושמה ים", "אתה ללא", "לא איכפת לי", "דבורה", "מה יכולתי להיות" וגם כמה שירים של אחרים שהייתי רוצה כל כך שיהיו שלי. כל הריגוש הזה קורה בשישי בצהריים ה13/08/21 בשעה 14:00 באוזן בר אוזןבר – OzenBar רק אני יודע כמה אני מתרגש לתת לכםן בראש. משקה מועדף רוזה, קהל מועדף אתןם."

כרטיסים כאן

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא