כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

המופע A Bowie Celebration מגיע לישראל

נגניו וחבריו של דיויד בואי מגיעים במסגרת A Bowie Celebration להופעות בישראל, כל הפרטים.

חמישה נגנים אשר נמנו במהלך עשרות שנים על להקות הליווי של דיוויד בואי התאגדו סביב דמותו של יד ימינו וחברו הטוב ביותר מייק גרסון למופע מיוחד עם שיריו של בואי. דיוויד בואי נולד בינואר, ומת בינואר. בכל ינואר, מתקבצים חברי ההרכב ויוצאים לסיור הופעות קצר להנצחתו, במופעי במה חיים בהם הם מבצעים ממיטב להיטי דיוויד בואי.

הפעם הסיור העולמי לא פוסח על ישראל – A Bowie Celebration Europe 2020 – The Aluni Tour.

מי בהרכב?

מייק גרסון. צילום סטיב רוז
מייק גרסון. צילום סטיב רוז

מייק גרסון הוא העוגן של המופע הזה. גרסון היה חבר הלהקה הוותיק המקורב והידוע ביותר של דייוויד בואי. הוא לקח חלק בלמעלה מ 20 אלבומי בואי, כולל הסולו המדובר ביותר שלו במאסטר Aladdin Sane track. מייק הופיע עם דיוויד בשני הקונצרטים הראשונים והאחרונים שלו בארצות הברית, כמו גם 1,000 קונצרטים ברחבי העולם. על גרסון אמר בואי ……"אין טעם לדבר על היכולת שלו כפסנתרן. הוא יוצא דופן. עם זאת, יש מעט מאוד מוזיקאים, קל וחומר פסנתרנים, שמבינים באופן טבעי את התנועה ואת החשיבה החופשית הנחוצה כדי לזרוק את עצמם לניסויים. או אזורים מסורתיים של מוזיקה" לפעמים, באופן אירוני, מייק עושה זאת בהתלהבות ומשמח את ליבי רק להיות אתו באותו החדר". באוקטובר 2007 הופיע גרסון בישראל עם אביב גפן. במרץ 2016 הופיע פעם נוספת עם גפן בישראל, וביצעו בין השאר את "Space Odity" כמחווה לדייוויד בואי. אנחנו היינו שם וחזרנו עם התיעוד המדהים

ומי עוד בהרכב?

גארי לאונרד. צילום סטיב רוז
גארי לאונרד. צילום סטיב רוז

גארי לאונרד – דיוויד בואי הפקיד בידיו של נגן הגיטרה המופלא את הפקת ה – Reality world tour שהניב אלבום DVD ועוד מספר אלבומים, Heathen and Reality ו The Next Day.

כרמיין רו'חאס. צילום סטיב רוז
כרמיין רו'חאס. צילום סטיב רוז

כרמיין רוח'אס – לקח חלק בהרכב מראשיתו – גיטרה בס – וכנגן בהקלטות להיטי מולטי-פלטינה כמו Let's Dance, China Girl, Modern Love, Blue Jean, Glass Spider tours. כך רוח'אס על המופע – "…הקהל המגיע להופעות ההרכב מופתע כל פעם מחדש, הם שומעים את המוזיקה כפי שהוקלטה במקור על ידינו ,מוזיקאים מקוריים של דיויד. זה מה שמבדיל את זה מכל דבר אחר. זה באמת אירוע רוחני! "

אלן צ'יילדס. צילום סטיב רוז
אלן צ'יילדס. צילום סטיב רוז

אלן צ'יילד – המתופף של בואי בסיבוב ההופעות העולמי שלו ב- Glass Spider בשנת 1987 ובאלבום ההופעות וב- DVD. אלן מתופף מבוקש הנוהג להצטרף לסיורי ההופעות של אמנים רבים בין היתר היה חבר בלהקת הליווי של ג'וליאן לנון, רוד סטיוארט, ג'ון ווייט ורבים אחרים. אלן, מוסיקאי ענק המנגן בכל הכלים ושר באלבום הסולו שלו Aftermath.

צ'ארלי סקסטון. צילום סטיב רוז
צ'ארלי סקסטון. צילום סטיב רוז

צ'ארלי סקסטון – גיטרה ושירה, מידידיו הקרובים ביותר של דיוויד בואי, נפגשו לראשונה כשהצטרף להקלטת האלבום Never Let Me Down. סקסטון הצטרף לסיבוב ההופעות Glass Spider. סקסטון הופיע והקליט עם בוב דילן, לסקסטון תרומה מכרעת לפסקול הסרט הנודע "תלמה ולואיז" והוא הופיע בסרט "Best Motion Picture" שזכה באוסקר "ילדות", וידוע בעיקר בזכות להיט הסולו שלו "Beat's So Lonely" של להקת Arc Angels Beat.
ההרכב יגיע לישראל לשתי הופעות בהפקת EGOeast הפקות ו- Music Business במסגרת פסטיבל החורף ה 3 של היכל התרבות תל אביב. 30 בינואר 2020 בהיכל התרבות תל אביב בשעה 21:00 ובתאריך 31 בינואר 2020 באודיטוריום חיפה בשעה 21:00

למעריצי דיוויד בואי – מכירת כרטיסים מוקדמת החל מהיום, יום ב' 28 באוקטובר, בהנחה מיוחדת ל 200 הכרטיסים הקרובים לבמה, במחיר 375 ₪ במקום 449 ₪ .

מחיר כרטיס – החל מ 199 ₪ לפי מיקום הישיבה. רכישת כרטיסים: אתר "לאן": www.leaan.co.il או בטלפון 8780*

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא