כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

פותחים את עונת הג'אז בינואר עם דניס קינג

זמרת הג'אז הבינלאומית דניס קינג תקיים שתי הופעות בתחילת ינואר במועדון גריי, מכירת הכרטיסים החלה

הפעם האחרונה בה דניס קינג הגיעה לישראל היתה לפני שבע שנים. אז היא קיימה סיבוב הופעות גדול באולמות קונצרטים. לדניס קינג יש קול גדול, חם וקטיפתי עם המון המון Soul ויש לה יכולת פרשנות נהדרת של שירים – הבנת הלחנים והגשת הטקסטים.

ברפרטואר שלה היא מבצעת סטנדרטים של פופ וג’אז עם נגיעות של בלוז, נשמה ואפילו גוספל. עם רגש ורכות ממש כמו המודל המוזיקלי שלה הזמרת שרה ווהן.

במהלך עשרים השנים האחרונות הופיעה דניס קינג ברחבי העולם – בפילדלפיה, ניו יורק, פריז, איטליה, טורקיה, ברזיל, בריטניה, אפריקה, גרמניה, אוסטריה ויפן. תמיד באולמות ובהיכלים החשובים. היא השיקה שישה אלבומי אולפן.

לפני שלושה ימים השיקה את הסינגל האחרון שלה – האינטרפטציה האישית שלה לשירו המיתולוגי של בארי וויאט המנוח – You Are the First, My Last, My Everything

דניס תגיע לישראל בתחילת ינואר לצמד הופעות שיתקיימו באותו ערב – 4 בינואר 2023 במועדון גריי בתל אביב.

במופע הראשון שיחל בשעה 20:00 בדיוק היא תקדיש לשיריה של שרה ווהן בליווי שלישיית יונתן ריקליס. המופע השני שיחל בשעה 21:45 היא תקדישו למוזיקה של דיוק אלינגטון בליוויו של הסקסופוניסט ג'ס קורן ושלישיית יונתן ריקליס.

על הבאתה ארצה והפקת ההופעות אחראי ברק וויס מנהל קהילת הג'אז החברתי | כרטיסים לשתי ההופעות זמינים כבר עכשיו כאן.

הנה כמה טעימות איכותיות עם קולה המהפנט של דניס

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא