כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

להרוג את הכאב…

כאשר שני יוצרים מחליטים לאחד את אהבתם למוזיקה זה הורג את הכאב…

הרכב מוסיקאלי חדש "Painkillers" הוקם על ידי איתי פריד ורונית לוי, שניהם מלחינים ומפיקים מתל אביב.

להרוג את הכאב. צילום: מתוך דף האוהדים
להרוג את הכאב. צילום: מתוך דף האוהדים

את איתי הכרתי לראשונה כמלחין, משורר וזמר מת"א, המוסיקה שלו נוגעת בבלוז, רוק ונשמה, לאחר שהשיק את אלבומו השלישי 'Sleeping through the end' בהוצאה עצמית, אף הספקתי לכתוב עליו כמה מילים.

רונית לוי, אף היא מוכרת לקהל הצטרפה לפעילות המשותפת עם איתי במסגרת ההרכב החדש.

עתה מגיע כל אחד מהם עם גישה שונה למוסיקה, עובדה שהובילה אותם לשלב את סגנונות שלהם, כמו רוק, גראנג', פופ ואלקטרוניקה ולהשמיע קול חדש ורענן.

השניים הספיקו במהלך השנה האחרונה, לצד פרויקטים אישיים נוספים אחרים לנגן, להקליט ולהפיק אלבום אי.פי ובו שבעה שירים שנבחרו בקפדנות יתרה.

עתה שוקדים חברי ההרכב על יציאה למסע הופעות במסגרתו יתנו את פרשנותם לוויב הרוק'נרול כחלק מהחיבור עם הקהל. לכם הגולשים יש עתה את ההזדמנות להאזין ולצפות בחומרים של ההרכב, וכמובן…להמתין להופעה הקרובה…

הנה כאן תוכלו להאזין לאלבום החדש

וכאן פשוט לצפות בקליפ…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא