כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

הדלת הראשית של בטי פבלו

מופע השקת האלבום "בדלת הראשית" של הזמרת בטי פבלו, 01.02.2017 תאטרון תמונע, אורחים – שרון חזיז וחן אהרוני. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

בטי פבלו, בדלת הראשית. צילום: יובל ושילי אראל
בטי פבלו, בדלת הראשית. צילום: יובל ושילי אראל

באווירה חמה, משפחתית ואפילו ביתית, חגגה אמש המוסיקאית, הזמרת, היוצרת, המלחינה, התמלילנית והשחקנית (וואו…) בטי (בתי בעבר) פבלו את השקת אלבומה הרביעי "בדלת הראשית" כשהיא מלווה בהרכב נגנים הכולל את לידור לוי בגיטרה חשמלית, אבי חזות בגיטרת בס, אורי סטרייב בסקסופון, אלון מוטקין בקלידים ואסף דגן על התופים.

באי תאטרון תמונע קיבלו אמש מופע במהלכו בצעה בטי פבלו עם גיטרה אקוסטית או גיטרה חשמלית או בלעדיהן, כשהיא מארחת במופע את הזמרת שרון חזיז והזמר היוצר חן אהרוני ביצועי שירים מכל אלבומיה לצד שירים של האורחים.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

בטי היא סוג של טלנט אמיתי, עם הופעה מרשימה ונוכחות בימתית, מבצעת את אסופת השירים המהווים פיסות חיים אמיתיות שלה, חוויות ומחשבות, רשמים והתנסויות שנרשמו על פיסות נייר, הולחנו, עובדו והפכו לשירי האלבום החדש, עטופים בהפקה מוסיקלית שנוהלה בידי בטי עצמה, סגנונה המוסיקלי של בטי מאופיין וניתן לזיהוי בנקל, עם השפעות של רוק ישראלי המטובל בניסיון וידע.

 

בדברי ימיה חרוטות חוויות של אמן שעזב חממה באחת החברות הגדולות למוסיקאים ואלבומים, היציאה לדרך עצמאית כשהיא משילה מעליה את החמימות החונקת קמעה משתקפת בטקסטים של שיריה שלוטשו במקצועיות של אמן שירים אמיתי, בדלת הראשית, שיר הנושא והאלבום כולו הם מסמך אנושי המוטמן בתוך הצלילים והמנגינות.

החיבור במופע עם שרון חזיז ולאחר מכן עם חן אהרוני הצעיר הוסיפו תבלון אמיתי של פלפל עוקצני ודבש לחלופין, מופע שתאם להפליא עם חומם של המזגנים בתוך התאטרון מול הקור המקפיא ברחוב התל אביבי.

לחצו לצפייה בגלרית תמונות מהמופע

וידאו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא