כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אינפקטד מאשרום והחברים של הפטריות…

צמד הטראנס הישראלי – בינלאומי אינפקטד מאשרום מכריז על בואו להופעה בישראל בד בבד עם השקת אלבום אי.פי ראשון בסדרה חדשה – החברים של הפטריות, האזנה, כרטוס מקוון וקצת רכילות.

אינפקטד מאשרום. צילום: יח"צ
אינפקטד מאשרום. צילום: יח"צ

בשנה החולפת מתחו ארז אייזן ועמית "דובדב" דובדבני, חברי ההרכב אינפקטד מאשרום פעם נוספת את גבולות המוסיקה האלקטרונית, לאחר השקת אלבומם השמיני Army Of Mushroom הוכיחו כי סגנונם הופך למיינסטרים והם נשארים תמיד עם היד על הדופק.

באלבומם האחרון הבהירו חברי אינפקטד מאשרום כי הם פונים למקורות, אל הצליל האלקטרוני לעומת הסגנון הקודם של רוק פוגש טראנס אשר אפיין את אלבומיהם הקודמים. עם מופע חדש בשנת 2013 המשלב טכנולוגיות מיפוי תלת מימד על הבמה ועם שרשרת של אורחים מסתוריים שבקרו במעבדות אינפקטד נולדה סדרה חדשה של EPs שקבלה את השם –Friends On Mushrooms.

באי.פי החדש Friends On Mushrooms  מציגים אינפקטד שני ביצועים משותפים, עם התקווה 6 ועם הכוכב הבינלאומי Astrix ועוד שני קטעים חדשים.

הפטריה בדרך לישראל
הפטריה בדרך לישראל

אינפקטד מאשרום מתכננים מופע חדש בישראל במסגרתו יופיע גם הדי ג'יי סטיב איוקי, מחזיק הלייבל Dim Mak Records, שהוסיף את אינפקטד מאשרום לרשימת האמנים שלו. המופע של איוקי כולל תותחי קרח, זרנוקי שמפניה ושייט בסירה מתנפחת על ראשי הקהל.

המופע המשותף של אינפקטד ואיוקי יתקיים ב-14 למרץ בביתן 1 שבגני התערוכה תל אביב,  כרטיסים במכירה מוקדמת 199 ש"ח באתר זאפה, או 249 ש"ח למתחם VIP, לאחר מכן המחיר יעלה ל- 299 ש"ח…

הכרטיסים לחווית התלת מימד של אינפקטד מאשרום, בערב בו יופיע גם סטיב איוקי,  יום חמישי ה 14.3 בביתן 1, אזלו ! הפקת המופע מבשרת כי לאור הביקוש יפתח מופע תלת מימד נוסף של הלהקה האהובה ב24.3 בהאנגר 11

כך חוגג הדיג'יי איוקי

Army Of Mushroom

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא