כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

שני מאיו – זמן להתעורר

בדרך לאלבום חדש משיקה שני מאיו את השיר - זמן להתעורר, צפו

הזמרת היוצרת שני מאיו עושה את דרכה לקראת הוצאת אלבום חדש, שלישי במספר, בהפקתו המוזיקלית של נדב בלומר – "זמן להתעורר", זהו גם שמו של שיר הנושא היוצא היום. השיר שנכתב והולחן בידי שני עוסק בפרידה אך טומן בחובו המון אופטימיות לעתיד עם קריאה לקום, להתנער ולהמשיך הלאה קדימה.

כך שני עם יציאת השיר – "השיר "זמן להתעורר" הוא שיר הנושא של האלבום שלי שצפוי לצאת השנה. הקלטנו שני שירים באולפן הביתי ואז הגיעה הקורונה. הפסקנו את העבודה לחודשיים בהם כתבתי שירים חדשים בפרץ של השראה. ההתרכזות ביצירה הייתה עבורי עוגן בתקופה הכאוטית הזו. כשנמצאים הרבה בבית כל האמצעים להפקת שיר או אלבום מתקבלים על הדעת: תיפוף על ארון, עמוד תווים, מנורה, קרש ואחרים. בשיר הזה היה רגע מיוחד מעין רגע של הארה והרגשה ש"פיצחנו" את הסאונד המדויק והמיוחד של האלבום כולו ולא רק של השיר הזה, אחריו הוקלטו שאר השירים באופן דומה. המילים לשיר "התגלו" במהלך הסגר הראשון, בסידור הבית בארגז שהכיל הרבה מאוד שירים. מצאתי 4 שורות שתפסו אותי משם הלחן והמילים נבעו בקלות ובמהירות. השיר מדבר על פרידה שחוויתי לאחרונה, אבל להבדיל מהרבה שירים בנושא ולמרות שחוויתי תחושות מבאסות למדי, הוא שומר על אופטימיות, כי הוא מדבר על העתיד שיגיע ולא על העבר המושלם או ההווה הכואב. כולי תקווה שכל מי שיאזין לו יקבל חיבוק ואף שמחה…"

על הקליפ אחראי הבמאי והצלם תומר חרובי שלקח את הזמרת למעיינות עין קדם, בים המלח.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא