כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

אנדרו פלטשר מדפש מוד הלך לעולמו

אנדרו פלטשר, קלידן להקת "דפש מוד", הלך לעולמו בגיל 60

בהודעה שהוציאו במהלך הלילה חברי להקת דפש מוד באופן פתאומי נמסר על מותו של אנדרו פלטשר מי שהיווה אחד מעמודי התווך של ההרכב, הקלידן של הלהקה והוא בן 6-. "אנחנו המומים ומלאים בצער עמוק על מותו המוקדם של חברנו היקר, בן משפחתנו וחברנו ללהקה אנדי 'פלטש' פלטשר, לפלטש היה לב זהב אמיתי והוא תמיד היה שם כשהיית זקוק לתמיכה, שיחה ערה, צחוק טוב או בירה קרה. ליבנו עם משפחתו, ואנו מבקשים שתחשבו עליהם ותכבדו את פרטיותם בשעה קשה זו".

סיבת המוות לא נמסרה.

אנדרו (אנדי) ג'ון פלטשר ניגן בס בלהקה שהקים יחד עם וינס קלארק, עבר לנגן בסינתיסייזר, בלהקה "Composition of Sound", יחד עם מרטין גור. בשנת 1980 הקימו השלושה את דפש מוד ביחד עם דייב גהאן, שנבחר כסולן. הוא חבר הלהקה היחיד שמעולם לא כתב או הלחין שיר בלהקה, למרות שהביע עניין לעשות זאת בעבר.

פלטשר בן ה- 60 היה נשוי ואב לשני ילדים: מייגן וג'ו. פלטשר התגורר במרכז לונדון, בשכונת הסיטי של וסטמינסטר.

בשנת 2013 הופיע פלטשר יחד עם חבריו ללהקה בפארק הירקון בתל אביב.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא