כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

להקת אטליז פותחת סבב הופעות חדש

להקת אטליז מכריזה על תאריכי הופעות חורף בהן יחשפו שירי האלבום החדש שנמצא על האש באולפן..כל הפרטים.

גב"ש וסיון, אטליז חדש בא לשכונה. צילום: יובל אראל
גב"ש וסיון, אטליז חדש בא לשכונה. צילום: יובל אראל

להקת אטליז, אחת מיקירות הבלוג, מגיחה מאולפן ההקלטות מצוידת בסאונד וחומרים חדשים, בימים אלו אטליז שוקדת על אלבומה הרביעי אשר ממשיך את התנופה היצירתית של הלהקה. על ההפקה המוזיקלית של האלבום הופקד איתמר ציגלר (בלקן ביט בוקס, פינק נויז) אשר זיקק את כשרון ההלחנה וקולה הייחודי של אטליז ולקח את הלהקה למסע למציאת סאונד חדש, מסעיר ומסקרן.

כידוע לקוראי הבלוג הקבועים, לשורות ההרכב הצטרפו שני חברים חדשים שתורמים לתמהיל הלהקה –  הסולנית סיון אבלסון שמגיעה מעולם קולנועי ומוזיקלי והתחברה מיידית לעולמה הצבעוני והאקלקטי של אטליז, שידועה בויז'ואל מרהיב של הופעות וקליפים עטורי פרסים באנימציה. אבלסון נכנסה לעולם כתיבת הטקסטים של ההרכב, כך שסיטואציות אבסטרקטיות יהפכו לסיפור הרכב. עוד הצטרף להרכב הגיטריסט עומר הרשמן (פאניק אנסמבל).

על אטליז עברו שנתיים אינטסיביות, פריצה לקריירה בינלאומית עניפה ומעריצים בכל העולם, סיבובי הופעות נרחבים בכל רחבי הגלובוס כולל טור מצליח בסין והופעות בפסטיבלי ענק דוגמת Primavera Sound, Exit ו-SXSW.

אז ניתן לאמר כי כל מי שמכיר בערכו העצמי חייב לסמן את התאריכים הבאים להופעות הקרובות לביתו –

7.2  אוזןבר תל אביב, 22:30
20.2 החלוץ 33 באר שבע, 20:30
9.3  הצוללת הצהובה ירושלים, 22:30

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא