כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

השחקן מוהרם טורקסבן מהסדרה "הכלה מאיסטנבול" מצטרף אל אברהים טטליסס

אכן מדובר בהפתעה – כעת נודע כי אל הפמלייה של הזמר איברהים טטליסס יצטרף אחד מכוכבי הסדרה "הכלה מאיסטנבול, מוהרם טורקסבן המגלם את דמותו של נזיף בסדרה "הכלה מאיסטנבול."

האם ירושלים תהפוך לטורקיה הקטנה בשבוע הבא?

מוהרם טורקסבן, אשר גילם את דמותו של נזיף ונחשב לשחקן מוערך בטורקיה -לאחד מכוכבי הדרמה הטורקית המצליחה "הכלה מאיסטנבול", קיבל בשמחה את הזמנתו האישית של טטליסס להצטרף אליו יחד עם 45 אנשי הצוות המלווים אותו  – לשתי הופעותיו בישראל.

מוהרם טורקסבן
מוהרם טורקסבן

טורקסבן, שהתארח לא פעם בתוכנית הטלוויזיה איבו שואו, מרגיש חבר ונחשב לאחד ממעריציו הקרובים של הזמר.  הוא מודע לכך שהסדרה "הכלה מאיסטנבול" פופולרית מאוד בארץ ומתרגש במיוחד מהמפגש עם מעריציו של איברהים. "יהיה מרגש ועוצמתי"…  איברהים טטליסס הוא זמר גדול !

כך טורקסבן לקהל בישראל – "שמעתי על ישראל מאז שנולדתי. אני מכיר ומוקיר תודה על אהבת הקהל הישראלי לסדרות הטורקיות ולטורקיה בכלל. רחובות איסטנבול מלאות בתיירים ישראלים ואי אפשר לחמוק מהנוכחות ואהבה שלכם (ותודה על כך). אתם אנשים חמים מאוד ואני בטוח שהביקור בארץ וההופעות יהיו עבורי חוויה עוצמתית" .

כזכור לפני שלוש שנים הגיעו לישראל שניים מכוכבי הסדרה – אוסקז דניז – פארוק בוראן ואסלי אנבר –  סוראיה בוראן והקהל מילא את היכל מנורה עד אפס מקום.

בעוד כשבוע איברהים טטליסס יגיע להתרגש ולרגש אותנו בליווי תזמורת בת 25 נגנים מטורקיה | בריכת הסולטן  |  שלישי 28.6  |  רביעי 29.6  | בשעה 20:30  –  *כרטיסים אחרונים באתר קופת "בימות"  bimot .co.il  או בטלפון 6226*

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא