כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הרכב האלקטרו-רוק הקנדי HOLY FUCK יופיע בתל אביב

הרכב האלקטרו-רוק הקנדי  HOLY FUCK יופיע במועדון לבונטין 7 תל אביב בתאריך 2 בדצמבר. כל הפרטים.

הולי פאק….

במה שנראה כמו שילוב לא הגיוני בזמנו, הולי פאק הקנדים פרצו לתודעה בשנת 2005 עם חוצפה של להקת פאנק ומחוייבות בלתי מרוסנת ליצירת מקצבים מרקידים ואווירה שקרובה יותר למפגשים מהסוג השלישי מאשר למופע רוק. הופעתם הצפויה בתל אביב תתקיים כחלק מסבב הופעות עולמי בעקבות השקת אלבומם האחרון  "Bird Brains". לפני ואחרי המופע תמצאו על הפטיפונים את מלכה שפיגל וקולין ניומן. על הפקת ההופעה והבאתם לתל אביב אחראית 'המון ווליום', שהביאה לארץ את Slowdive, The Jesus and Mary Chain, Peter Hook, Mercury Rev,  Moon Duo ועוד.

 

וכעת חפירה לאוגרי זוטות:

את אלבומם הראשון ("Holy Fuck") עוד ניתן להגדיר כסוד שמור בין יודעי דבר, שסיפרו בהתלהבות על הופעות חיות עמוסות מקלדות, ציוד אנלוגי משונה ואפילו שימוש בכלים לא הגיוניים כמו מקרן פילם ישן וסכין מטבח. אבל עם אלבומם השני ("LP") שיצא ב-2007, כבר לא היה ניתן להסתיר את התופעה.

האלבום, שסימן את הסאונד הייחודי של ההרכב – שתיאור הולם עבורו יהיה מפגש מבוסם במסיבה בין להקת האינדסטריאל הגרמנית איינשטירצנדה נויבאוטן, פלה קוטי ובריאן אינו – הקנה להם מועמדויות לפרסי ג'ונו ופולאריס היוקרתיים, לצד סלוטים בפסטיבלים הנחשבים Primavera, All Tomorrow's Parties, Glastonbury ואחרים.

המוזיקאי האגדי לו ריד, שתפס את ההופעה של הלהקה בפסטיבל SXSW, תיאר אותם כהרכב הכי טוב שהוא ראה באירוע.

ב-2010, אחרי שהקליטו את אלבומם השלישי ("Latin") בשתי הפסקות קצרות בין טורים חובקי עולם, ההרכב יצא להפסקה וחבריו – בריאן בורשרט, גרהאם וולש, מאט מקווייד, ומאט שולץ – פצחו בפרוייקטים אחרים, ביניהם הפקה להרכבים Metz, Alvvays, ו-Viet Cong.

ב-2016 חזרו הולי פאק במפתיע עם אלבום אולפן חדש, Congrats. האלבום סימן יציאה שלהם מהאסם (אסם של ממש, לא מטאפורית) שבו הקליטו את רוב אלבומי הלואו-פיי שלהם, וכניסה לאולפן הקלטות "רגיל" יחד עם כל הציוד הייחודי והמתקדם שלהם, שרובו ככולו צעצועים דלי-תקציב.

התוצאה היא אלבום דאנס-פאנק מזוקק, מלוכלך במקומות הנכונים ומזכך באחרים. מסיבה של סוף העולם.

אז תרשמו ביומן: מוצ"ש / 2.12 / לבונטין 7, ת"א / 20:30 / כרטיסים: http://bit.ly/holyf-lev7

50 כרטיסים ראשונים ב-99 ₪, לאחר מכן יעלה המחיר ל-119 ש"ח במכירה מוקדמת ו-129 ש"ח בקופות.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא