כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה
כולל וידאו

המופע של להקת אתניX

להקת אתניX חוזרת עם מופע חדש וכל הלהיטים, כל הפרטים

אחרי האיחוד המרגש של להקת אתניX, ואנחנו מכוונים ל"שולם" בין זאב נחמה לתמיר קליסקי, הלהקה מכריזה על מופע חדש – "רק אהבה תנצח" – המסיבה! בהשתתפות כל חברי הלהקה – זאב נחמה, תמיר קליסקי, יורם פוייזנר, גל הדני וגלעד פסטרנק.

המופע יתקיים בהאנגר 11 בנמל ת"א בתאריך  04.02.23 מוצ"ש. מכירת הכרטיסים החלה באתר לאן

אתניקX היא הלהקה הישראלית המצליחה ביותר שפועלת משנת 1989 ועד היום סגנונה הפופ הים תיכוני, הטביע את חותמו הייחודי בסצנת המוסיקה הישראלית.

מה צפוי?
מסיבה גדולה עם הלהיטים הכי אהובים – מתי לחזור, ציפור מדבר, קטורנה מסאלה, כתם הפרי, תותים, מחר אני בבית, ג'סיקה, שיר ישן, BMW שחורה, האהבה תנצח, בוקר טוב, היא לא תשוב, שניים שניים, כי החיים כל כך יפים, יש אלוהים, יהיה לנו טוב, ועוד…

רק האהבה תנצח…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא