כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אז איך עושים את ריקוד הפרה ?!

שב"ק ס' מציגה "פרה פרה" אלבום חדש וסיבה למסיבה, שישי הקרוב, מועדון בארבי, תתארגנו.

שב"ק ס' בבארבי. צילום: יובל אראל
שב"ק ס' בבארבי. צילום: יובל אראל

אחרי הופעה בלתי נשכחת באמפי' שוני, שם פינקו 1500 מעריצים נלהבים בבכורה לייב לאלבום החדש, כעת הגיע שעתו של הקהל הרחב ליהנות מאלבום הבשורה של הקיץ. לא עוד שירי חריזה מעייפים, ביטים קבועים ומילים רכות. הגיע העת לחגוג אבל בטוב טעם, כמו ששב"ק יודעים לעשות.

פרה פרה, האלבום החדש של שב"ק אליו גייסו החברים את המפיק האגדי שלהם משני האלבומים הראשונים, יוסי פיין, וביחד חוזרים לזירת הרוקנרול עם האנרגיות המשתלחות של השב"ק ובאמתחתם רעיונות טריים וקשוחים, מפלים של גיטרות ומקצבים מקפיצים. השירים, כיאה לאלבום שב"ק, ינועו בין שירי חברה, כיף ושעשוע, לטקסטים ארס-פואטיים ושירי מחאה נוקבים. הכל בעטיפה מוסיקלית מוקפדת השמה את הדגש על הרגשה והגשה של הופעה חיה, בכל זאת זה מה שמאפיין יותר מכל את השב"ק: פרא במה!

אחרי 20 שנות פעילות ואינספור עליות ומורדות, הלהקה החשובה ומרובת הכישרונות ממשיכה להוביל את דגל האינדיבידואליזם, לא קשובים לתכתיבי הסביבה, לטרנדים, לגימיקים – נטו שב"ק לטוב ולרע!

יותר משנה עברה מאז פגשתי את השבק ס' בבארבי בהופעת איחוד וליין אפ של כל סולני הלהקה לדורותיה, ארסנל להיטים עזי-חותם ואחיזת במה ללא מתחרים, חם, קצר וחזק. בלי מחסומים, בלי אפקטים, אבל עם הרבה שופים בופים קטעים וסחתינים

אז עשו להם כבוד ותתפנקו בשישי במסיבת ההשקה התל אביבית בבארבי, 200 כרטיסים ראשונים ב- 80 ש"ח, אח"כ 100 ובקופה 120. קניה מקוונת כאן.

כבוד!

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא