כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

שלומית אהרון – הבית הישן

שלומית אהרון משיקה שיר חדש למילותיו של דני רובס בהלחנתו של מתי כספי, האזינו

במהלך השנה החולפת הזמרת שלומית אהרון ניצלה את פסק הזמן המאולץ מהופעות כדי ליצור עוד שירים, לפני מספר חודשים החלה לעבוד בשיתוף פעולה עם מתי כספי, וכעת היא משיקה שיר חדש שמתי הלחין על פי מילותיו של דני רובס.

כך שלומית עם השקת השיר החדש – "הבית הישן. שיר שכתב לי מתי כספי, לטקסט של דני רובס. הצצה לרגע לעברי, לילדותי, עם מחשבות על החיים שזורמים ומשתנים, אבל משאירים בנו מטען של געגוע, וצורך להביט בזה ולהיזכר. ולהמשיך משם הלאה לחיינו. הטקסט הנפלא של דני רובס  והלחן המרגש של מתי, הצליחו לקלוע  באופן מדויק לתחושה ולחוויה האישית שלי. השיר הזה הוא מעין עוגן, שקושר אותי לשורשים. בקליפ שצולם לשיר, יש שיתוף פעולה משפחתי, העוגנים והחיים שלי היום, בתי טליה, בן זוגה, במאי הקליפ ניתאי גבירץ, ונכדתי יולי, שמעניקים לי מהכישרון הרב שלהם, ומעצימים בי את החוויה".

את הקליפ ביים ניתאי גבירץ

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא