כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות אינדיחדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

להקת Cigarettes After Sex חוזרת לתל אביב

להקת Cigarettes After Sex תגיע להופעה שתתקיים בתאריך 21 ביוני בהאנגר 11 בנמל תל אביב, מכירת הכרטיסים החלה.

אחת הלהקות האלטרנטיביות הגדולות בעולם חוזרת לישראל ותופיע לראשונה בהאנגר 11. ההרכב נחשב לאחת הלהקות האהובות בישראל, בביקורם הקודם בשנת 2018 כל הכרטיסים נמכרו תוך שעות ספורות. ביקורם הנוכחי יתקיים תודות לסבב הופעות המגיע גם לאגן המזרחי של הים התיכון. על הבאתם ארצה אחראית סוכנות ZUZ.

להקת Cigarettes After Sex הפכה לסנסציה בעולם האינדי עוד לפני שהוציאה אלבום בכורה. שירים מאלבום האי.פי הראשון שלה אשר הוקלט בשנת 2012, זכו למיליוני צפיות ביוטיוב, וההופעות זכו להצלחה גדולה. לשיר "Nothing's Gonna Hurt You Baby" יש מעל 100 מיליון צפיות ביוטיוב. גרג גונזלס, סולן ומנהיגה הכריזמטי של הלהקה, מזוהה בשירתו האיטית, העדינה והחולמנית, וההשפעות המוזיקליות של הלהקה מזכירות הרכבים קלאסיים כמו הקוקטו טווינס, מאזי סטאר ו-Red House Painters.

 

עוד לפני ששחררה אלבום מלא בלטה הלהקה הטקסנית בעולם האינדי, בצמיחה מהשטח עם תמיכה גדולה ברשתות החברתיות ובהופעות, שחילחלה גם לעיתונות המוזיקה הממוסדת (עד שבתחילת 2016 מגזין "רולינג סטון" הציב אותם בראש רשימת "10 אמנים חדשים שעליכם להכיר"). בשנים האחרונות מגוון רחב של שירים של הלהקה הופיעו בכמות אדירה של סדרות בנטפליקס כולל הופעה זכורה בסצנה קריטית בסדרה "סיפורה של שפחה", היה ברור מאי פעם שהם בדרך למעלה.

עם ההצלחה הגיע הרילוקיישן וחברי הלהקה עזבו את טקסס לטובת ניו יורק, שם חיזרו אחריהם כמה מחברות התקליטים הגדולות. הסינגל השלישי "Apocalypse" שם אותם בפסגת העולם האלטרנטיבי כשהגיע למעמד של סינגל זהב בארה"ב. ביוני 2017 הוציאו Cigarettes After Sex את אלבום הבכורה שלהם (קדם לו EP) לביקורות משבחות ודירוג ברשימות סיכומי השנה של "הגארדיאן", "NPR", ומגזינים נוספים.

בשנת 2019 יצא האלבום "Cry" שהצליח עוד יותר מקודמו והגיע לפסגת המצעדים בבריטניה, אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה, הולנד, פורטוגל, שבדיה וכמובן בארה"ב.

 

ולענייננו – יום שלישי, 21/6, דלתות יפתחו בשעה 20:30, האנגר 11, נמל תל אביב

כרטיסים במחירים 200-299 ש״ח לרכישה כאן

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא