כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

אביב גפן מתפייס עם הציבור החרדי

אביב גפן התארח בהופעתו של אברהם פריד בבריכת הסולטן בירושלים ובנוסף לדואט שלהם פנה בקריאה נרגשת אל הקהל.

במהלך מופע משותף עם הזמר החרדי אברהם פריד שהתקיים השבוע בבריכת הסולטן בירושלים, במסגרתו ביצעו השניים בין היתר את השיר המשותף – "בצורת", פנה אביב גפן אל הקהל, רובו המוחלט ציבור חרדי וביקש את  סליחתם במידה ופגע בהם באמרותיו לאורך הקריירה שלו, הציבור הגיב במחיאות כפיים.

"אני צריך להודות בטעויות שלי, פגעתי בהרבה אנשים, ואני חייב לומר סליחה ושאני מצטער. אז אני רוצה כאן היום, על הבמה הזאת, לבקש סליחה אם פגעתי במישהו מכם. זה היה מתוך בורות. אני לא רוצה שיהיו קירות יותר בינינו. אלוהים זה לא קירות. אלוהים זה דלת. גם אני יהודי."

צפו בביצוע ובפניה המרגשת, תיעוד מתוך הקהל.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא