כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

עברי לידר יופיע בטקס המשואות ביום העצמאות

הזמר והיוצר עברי לידר יטול חלק במופע המרכזי של טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ה -73, כל הפרטים.

אז בוקר טוב גם לזמר והיוצר עברי לידר אשר נבחר להוביל את הנאמבר המרכזי בטקס המשואות הממלכתי שיתקיים בערב יום העצמאות ה- 73 בהר הרצל . עברי יבצע את  השיר "תן לזמן ללכת" ( מילים ולחן אביהו מדינה) בהפקה מוסיקלית גדולה וייחודית וכן את הלהיט שלו "המזרח התיכון".

כך עברי לידר עם היוודע דבר הבחירה על השתתפותו בטקס  – "מתרגש מאוד ושמח להוביל את הנאמבר המרכזי בטקס הדלקת המשואות הממלכתי בהר הרצל 🔥 🇮🇱 לכבוד יום העצמאות ה-73 של ישראל."

ההודעה על בחירתו של עברי לידר ליטול חלק במופע מגיעה לאחר שאתמול דווח כי הזמר ליאור נרקיס והזמרת נרקיס כמו גם עידן רייכל ומרגלית צנעני יטלו חלק במופע בהנחייתם של יעל בר זוהר ודידי הררי.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא