כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

מופע נוסף עם כוכבי "המורדים"

בעקבות הכרזת "סולד אאוט" למופע עם כוכבי "המורדים" נקבע תאריך למופע נוסף, כל הפרטים

לאחר שתוך ימים ספורים אזלו כל הכרטיסים למופע האיחוד של המורדים בישראל שיתקיים בלייב פארק ראשון לציון ב 25.4 חוה"מ פסח. מכריזה הפקת המופע על קביעת תאריך למופע נוסף –  שיתקיים ב 27.4.24 בלייב פארק ראשלצ.
מכירת הכרטיסים למופע הנוסף תיפתח כבר היום בשעה – 12:00 בקופות לאן, www.leaan.co.il , * 8780
מחירי כרטיסים : גולדן – 549 שח, טריבונה- 449 שח , דשא – 299 שח.

כוכבי "המורדים" שיופיעו על הבמה בישראל הם – Benjamin Rojas (פבלו), Felipe Colombo (מנואל), Piro Saez (רוקו), Jorge Maggio (תומאס), Micaela Vazquez (פילר), ) Francisco Bassפרן), Jazmin Beccar Varela (לוחן), Pablo Heredia (בלאס), Georgina Mollo (לונה), Diego Garcia (מרקוס), Diego Mesaglio (גידו), Belen Scalella (בלו) ועוד.

המופע יכלול ביצועים חיים ללהיטי הסדרה האהובים והפופולאריים, מה שיאפשר למעריצים לחיות מחדש את רגעיהם הנוסטלגיים ולשיר יחד איתם את השירים שהגדירו את תקופת הנעורים שלהם.

המופע בישראל על ידי – מעניקת הזכויות למופע בישראל : דורי מדיה | הפקה: יאיר דורי, בר רימוני | הפקה בפועל: שוקי גור.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא