כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

המחאה המוזיקלית

זה היה צפוי, שירי מחאה בעקבות ההפגנות והעימותים עם המשטרה, צפו בקליפים

אין מחאה ללא מוזיקה, שירים הם אחד הכלים להעברת המסר ליותר ויותר אנשים, תסכימו או תחלקו על המסרים, אין ספק כי באמצעות המוזיקה הם מצליחים להגיע לתפוצה רבה.

בימים האחרונים נוצרו כמה שירים שנעטפו בקליפים, חלקם חומרים חדשים וחלקם גם גרסאות אקטואליות לשירים ישנים יותר, המוזיקאי שמוביל בנושא הוא איש השיווק וההיי טק יריב בן יהודה, אקס גל"צ ומי שעומד מאחורי אופרת הרוק "שכיר" ושלל פרויקטים מוזיקלים שהקדימו את זמנם, כולל פינה מוזיקלית וספוקן וורד בתכנית אקטואליה טלויזיונית, באמתחתו כבר שלושה קליפים עם טקסטים העוסקים בנושאי המחאה לצד העימותים עם המשטרה. ליקטנו אותם מבלי להביע עמדות, אין לנו אחריות על הטקסטים, רק לכותביהם. צפו.

יריב בן יהודה על מחאת בלפור

 

 

 

החצר האחורית על המחאה

 

WC עולים לבלפור

 

טל לוי על משטרת ישראל

 

אבטיפוס עם שיר מחאה חברתית

 

 

אסף פריינטא על ביבי

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא