כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אור בן ברוך – משהו טוב

אור בן ברוך משיק שיר חדש - "משהו טוב", האזינו

אור בן ברוך, זמר-יוצר ושחקן, משיק שיר חדש בדרכו לאלבום עליו הוא עובד בימים אלו. השיר "משהו טוב" נכתב והולחן על ידו יחד עם יובל מעיין בהפקתו המוזיקלית של אופיר בהלול. את אור פגשנו לראשונה לפני חמש שנים כאשר השיק את הסנונית הראשונה מתוך אלבום הבכורה שלו – "מזמן". פגישה נוספת הייתה כאשר נטל חלק בגרסה הישראלית למחזמר RENT. במקביל לעבודה על אלבומו החדש והמופע , הוא עובד עם אמנים אחרים והיה שותף בכתיבת הלהיט של אנה זק-  "מי זאת" – אותו כתב בשיתוף עם שירה מרגלית, יובל מעיין ורון ביטון, מהשירים הכי מושמעים בשנה החולפת. לפני מספר ימים עלה אור לראשונה עם מופע מלא שלו עם להקה בגיטר לופט ובקרוב יסגרו מופעים נוספים.

כך אור על השיר החדש – "…כולנו היינו שם , יש את הצד שסוחב את השריטות , יש את הצד שסוחב את החרטות , יש את הצד שנלחם רק להמשיך לאהוב ויש את הצד שמשחרר כי הוא יודע שלשני הצדדים מגיע משהו טוב , הצדדים האלה מתהפכים כל הזמן , ותמיד זה ימשיך להסתובב עד שיגיע משהו טוב ואז החדר בלב ששומר את הזכרונות לאט לאט ייהפך יותר קטן. אם את הולכת תמשיכי אנשים לא משתנים ולכל אחד מחכה משהו יותר מדויק, יותר נכון , יותר קרוב, “משהו טוב”…"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא