כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ברק ביטון – יהיה לנו טוב

שירו החדש של ברק ביטון משרה אווירה אחרת, חיובית, צפו בקליפ

בדרכו לעבר אלבום שני משיק הבוקר הזמר והשחקן ברק ביטון שיר חדש – "יהיה לנו טוב" אשר נכתב בידי יהונתן בן סימון והולחן בידי סתיו שמש בהפקה מוזיקאלית של סתיו נחמיאס. דווקא בתקופה הזו השיר המביע אופטימיות ותקווה לטוב ומלווה במלודיה נעימה ורגועה עושה באמת טוב. במהלך הקליפ שבוים בידי אלכס פרגמנט עובר ברק במעין הילוך לאחור בין תחנות חייו, חוף הים, השדות במושב, מאחורי הקלעים בתיאטרון שם הוא פוגש בשחקן איציק כהן, השירות הצבאי, המסיבות,  ובסוף שב הביתה אל אמא. היכן שמצויים שורשיו וגם הכנפיים לעוף הלאה…

כך ברק על השיר החדש – "בעולם שבו אני נמצא- המוזיקה והמשחק יש חוסר וודאות וקשיים רבים בתקופה הזו. ודווקא בזמן הזה אני מנסה למצוא את נקודות האור והטוב ולכן מאד התחברתי לשיר. זו הפעם הראשונה שלא הייתי שותף בכתיבה או בהלחנה אבל מרגיש שהוא יצא לגמרי ממני. אני מאמין שבכל יום  מחדש ניתנת לנו הזכות לכתוב את הסיפור שלנו."

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא