כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהפסטיבל הפסנתר 2019ראיונות עם מוזיקאים

עילי בוטנר בראיון לקראת פסטיבל הפסנתר

מחבר שיר העשור עילי בוטנר יופיע עם ילדי החוץ בפסטיבל הפסנתר ה- 21 של תל אביב-יפו בנובמבר הקרוב, צפו בראיון לקראת.

לקראת פסטיבל הפסנתר ה- 21 של תל אביב -יפו נפגשנו עם המוזיקאי היוצר עילי בוטנר ו"ילדי החוץ" אדר גולד, אוהד שרגאי גל לוגסי ותום גפן במסגרת אירוע ההכרזה על הפסטיבל שהתקיים בתאריך 02.09.2019 במתחם מוזיאון תל אביב לאמנות. במהלך המפגש ראיין השדרן והעורך המיתולוגי טוני פיין את עילי וילדי החוץ לקראת המופע הצפוי בפסטיבל. צילום וידאו – יובל אראל.

בפסטיבל מגיש עילי בוטנר יחד עם ילדי החוץ מופע חדש – "טיפות" כאשר את הזמרים ילוו יוחאי בלום בפסנתר, צוקי דבוסק בבס ואושרי קרפל בתופים, הגרסה האקוסטית של המופע "טיפות" תעטה מעטה אינטימי, וזאת מבלי לוותר על הגרוב ועל האנרגיה האופיינית של ההרכב, ואפילו – יחשפו ביצועי בכורה לכמה וכמה שירים מהקטלוג הבוטנרי העשיר.

הבוקר התבשרנו כי שירו של עילי בוטנר – "מכתב לאחי" הוא השיר המושמע ביותר בעשור האחרון על פי סקר שערכה אקו"ם באמצעות AcumOnAir, זו ההזדמנות לברך את עילי על ההישג.

כזכור במרץ 2017 סיקרנו את המופע החשמלי של עילי בוטנר וילדי החוץ, רשמים מצויים כאן.

המופע יתקיים בתאריך 15 בנובמבר, יום שישי בשעה 20:00 בערב באולם רקנאטי במוזיאון תל אביב לאמנות. לחצו כאן לרכישת כרטיסים למופע.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא