כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

חגיגת המצגות

במהלך חציו השני של חודש נובמבר מתוכננים להתקיים שני אירועים מקבילים שמטרתם חשיפת המוזיקאים הישראלים לתעשייה העולמית, מעט מילים, כמה לינקים חשובים וזהו!!

עושים לנו מצגות
עושים לנו מצגות

אני בעד מוזיקה, אני נגד פוליטיקה, אני נזהר מחיכוכים, אני בעד איחודים, אני בעד הופעות, אני בעד הקטע שיותר מוזיקאים, להקות, הרכבים, וכיוב' יחשפו מעבר לים, יופיעו בפסטיבלי ענק באירופה ואמריקה, יחתמו חוזי הקלטות והפצה בלייבלים בינלאומיים, יעשו מוזיקה, יופיעו בפני מיליוני בני אדם, יוכלו לרכוש דירות, רכב, בגדים ולהתפרנס אך ורק מהאומנות שלהם – מוזיקה.

הנה כמה מילים שכתבתי על מפגשים שכאלו שהתקיימו בשנה שעברה, בין מוזיקאים ישראליים לבין אנשי התעשייה שמעבר לים, כאן, וגם כאן.

במהלך הקיץ הודעתי כאן במסגרת הבלוג על רישום מוזיקאים המבקשים להתמודד על מקום באירועי חשיפה מול אנשי התעשייה הבינלאומיים. כאן וגם כאן.

כעת, שתי ההפקות הגדולות אמורות לצאת לדרך השבוע שהרעיון הטמון בהן הוא כל המילים שכתבתי בפסקה הקודמת, ההפקה הראשונה הינה פרוייקט המשלב בין האגף לקשרי תרבות ומדע (קשתו"מ) של משרד החוץ הממשלתי לבין מועדון "צוללת צהובה" בירושלים ומועדון "האזור" בתל אביב, פרוייקט הנחלק לשניים, השבוע מתמקד בתחום הרוק והאינדי ובשבוע הבא מתמקד בתחום הג'אז ומוזיקת עולם, בשתי הסוגות הללו יתקיימו מפגשים עם אנשי תעשייה מחו"ל ויתקיימו מופעים הפתוחים לקהל רובם בחינם. ההפקה השניה הנה פרוייקט של "אולה! רקורדס" בסיוע קרן אריסון ובשיתוף מכללת BPM שיתקיים השבוע, יכלול פאנלים מקצועיים למוזיקאים ויריץ ליין הופעות בתשלום במספר מועדונים בליבו של גוש דן.

למה העסק שמטרותיו זהות לא מאוחד? עזבו אותי מזה, לא נכנס לפינות. באופן אישי אני קצת מבולבל מכל המהומה. כמה מילים יותר דווקניות כותב על כך ניר גורלי ב"הארץ".

קוראים המעוניינים ביותר פרטים יתאמצו ויקליקו על הלינקים המצורפים, דרך צלחה.

לחצו למידע אודות אירוע החשיפה הבינלאומית למוזיקה 2014

לחצו למידע אודות אירוע Tune in Tel Aviv

 

בקטנה – בשנים הקודמות הבאתי דיווחים משתי הוועידות, ככל הנראה זה יקרה גם השנה, תחזרו לקרא…

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא