כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

מתיסיהו חוזר לישראל

הזמר מתיסיהו חוזר לסבב הופעות בישראל בתחילת אפריל, כל הפרטים

ימים ספורים לאחר שביטל זו הפעם השלישית הופעה והפעם בשיקאגו עקב חשש ממחאות פרו- פלסטיניות, מודיע הזמר היהודי המצליח מתיסיהו כי הוא ישוב לישראל לשתי הופעות אשר תתקיימנה בתאריכים 2.4 בזאפה ירושלים וב 3.4  בזאפה גני יהושע. 

במהלך ביקורו בישראל יקבל פרס שיוענק לו על ידי המשרד לענייני תפוצות ומלחמה באנטישמיות של השר עמיחי שיקלי . הפרס יוענק לארבעה אנשים משפיעים שפעלו רבות בחזית מתחילת המלחמה עבור ישראל והעם היהודי, לצידו יקבלו את הפרס גם מייקל רפפורט, אביבה קלומפס וסטפן טומספון.

הזמר והמוזיקאי מתיסיהו הוא האמן הבינלאומי הראשון שהופיע בישראל מתחילת מלחמה, בחודש ינואר האחרון הגיע לביקור הזדהות וקיים הופעה בה גייס תרומות עבור מטה החטופים. מתיסיהו ידוע כתומך ישראל נלהב, אשר לא חושש להביע את תמיכתו בתקשורת וברשתות שלו.

בהודעה על ביטול המופע בשיקאגו כתב: "על אף שמעריציי ואני נפגעים מכך מאוד, לא ניתן לבריונים האלה להפעיל עלינו לחץ. נמשיך לעמוד זקופים מול שנאה".

במהלך השנים ביקר והופיע בישראל מספר פעמים, הקליט כאן אלבום, צילם קליפים ברחבי הארץ ואף שיתף פעולה עם שורה ארוכה של אמנים מקומיים.

מתחילת המלחמה מתיסיהו הופיע בעצרת למען החזרת החטופים בוושינגטון וערך הופעות בקמפוסים ומרכזים יהודיים ברחבי ארה"ב.

זכורה גם הופעתו בספרד שבה תנועת ה bds ניסתה למנוע את הופעתו והוא בתגובה הניף את דגל ישראל על הבמה מול מפגינים ושר את ג'רוזלם.

מתיסיהו בן ה 44 או בשמו האמיתי מת'יו פולר מילר, פרץ לתודעה העולמית ב-2005 בזכות להיטי ענק כמו One Day, King Without a Crown ו-Jerusalem  .

מאז פריצתו המטאורית כזמר רגאיי אורתודוקסי-דתי ששילב ביצירותיו סגנונות מוזיקליים של ראפ, רגאיי ומוזיקה יהודית, הספיק לעבור תהפוכות שונות גם באספקטים המוסיקליים וגם בהשתייכות לקהילה החרדית.

מתיסיהו הוא מוסיקאי אמיץ בעל קול ייחודי ופרופומר איכותי ויוצא דופן, שגאה מאוד בהשתייכותו לעם היהודי.

במופע יבצע את להיטיו הגדולים שהפכו אותו לשם כל כך אהוב בעולם ובישראל, לצד שירים חדשים מתוך אלבומו הבא.

מתיסיהו יופיע על הבמה בליווי להקה של 4 נגנים, אורך המופע כשעה וחצי.

על הבאתו לישראל אחראיים זאפה פרודקשיין בשיתוף 2b Vibes

מכירת הכרטיסים תחל היום, שלישי בשעה 10:00 בבוקר בקופות זאפה

,https://www.zappa-club.co.il/   , מחיר כרטיס: 210  ש״ח.

כך זה היה בינואר האחרון בנמל תל אביב

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא