כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

לי בירן – כשמתקרבים

השחקן והזמר לי בירן משיק שיר חדש - "כשמתקרבים", האזינו

רגע אחרי שעלה  אמש לראשונה על רחבת הריקודים בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", משיק  הבוקר לי בירן שיר חדש – "כשמתקרבים״ אשר נכתב והולחן על ידו יחד עם אביב קורן. השיר החדש הוא הסנונית הראשונה מתוך אלבומו החדש והשלישי במספר שאמור לצאת בקרוב ולוחשים באוזני כי הוא צפוי להיות האלבום הכי אישי של לי בירן עד כה.

כמעט לפני שנה ואולי קצת חגגנו עם לי בירן את השקת אלבומו הקודם – "לי" וחודשים מעט אחריו השיק את השיר  – "יותר חשוב מאתמול" שהיווה מעין שיר אהבה קליל וסימן למ עשה את ירח הדבש של לי עם זוגתו אליאנה. האם השיר ההוא יכלל באלבום החדש, טרם אדע.

מה שאני כן יודע כי באלבומו הצפוי עבד לי בירן זה כשנה ושיתף פעולה עם מבצעים ויוצרים מהשורה הראשונה ביניהם פאר טסי ותמיר גרינברג.

כך לי בירן על השיר החדש והאלבום שבדרך – " ״כשמתקרבים״ הוא שיר שקרוב לליבי מאוד. הוא נוגע במקום עמוק ואינטימי בו אנחנו רוצים שינוי אמיתי אבל נופלים לאותם דפוסי התנהגות שמרחיקים אותנו מלממש את הרצון הזה. בפעם הראשונה בחיי אני שר בלשון נקבה אבל השיר עצמו רלוונטי לגברים ונשים. ״ושוב אני נופלת לילות אבודים בבוקר מתאפרת בשביל אחרים״, איפור מסתיר, מכסה, ההיפך מלחשוף. השיר הזה הוא חלק מאלבום בו אני שואל שאלות שמעסיקות אותו ונוגעות בנושאים בהם לא התעסקתי בעבר.  "כשמתקרבים״ הוא דלת כניסה אליו."

כאמור בימים אלה לי משתתף בעונה חדשה של "רוקדים עם כוכבים" שעלתה אמש בערוץ הטלוויזיה קשת 12 , במקביל הוא משחק בתפקיד הראשי בהצגה "השנה היפה בחיי" בתיאטרון הלאומי הבימה עליו גם זכה בשחקן השנה וכניסה לתפקיד הראשי במחזמר "שיער " של הבימה שיעלה בשנה הבאה.

כך החל אמש לי בירן את חלקו בריאליטי הריקודים…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא