כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

מסע השירים של רעואל דניר

לקראת אלבום בכורה משיק היוצר והזמר רעואל דניר מספר שירים ואף חגיגה אינטראקטיבית ביוטיוב, במוצאי שבת הוא מופיע באוזר בר, הזמנה להאזנה, הזמנה למופע.

רעואל דניר, זמר יוצר. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי.
רעואל דניר, זמר יוצר. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי.

רעואל דניר החל את דרכו המוסיקלית בשנות התשעים עת ניגן ושר בהרכבים שונים ומאז למעשה הוא עוסק במוסיקה ובכתיבה, לאחר שהות ממושכת בחו"ל חזר רעואל לפני כשנתיים לארץ והחל לשקוד על הפקת אלבום הבכורה בהפקתו המוסיקלית של דניאל סלומון, אלבום אשר אמור לצאת בקרוב, האלבום עוסק בחיפוש אחר פשטות, כמיהה לרומנטיקה וחיבור לאומנות.

בהאזנה לשיריו של רעואל ניתן לאבחן את האיכויות המיוחדות בקול הרגוע, בטקסטים החודרים ובעטיפה המוסיקלית המעובדת למהדרין, השילוב בין הצלילים, המילים, לוקח את רעואל למקום בו נמצאים הטרובדרורים האיכותיים.

השיר הראשון שהושק לקראת האלבום הוא "הבוקר עולה", עליו מספר רעואל – " התקופה בחיי שבה כתבתי את השיר "הבוקר עולה", הייתה רצופה בחדוות האהבה שבין גבר לאישה. היינו מכורים אחד לשנייה, קטפנו כל אחד את הלב של השני מתוך כוונה עמוקה ורצון להתמסר, חגגנו את אהבתנו בשקיקה, אירחנו את הצחוק והסערה, את התשוקה והשקט, את הדמעות והמנוחה, את החלום ושברונו. וזהו כוחם האמיתי של השירים, הם תמיד נשארים, הם לנצח מסמנים את השבילים בהם פסענו, הם, לפחות עבורי, המקום היחידי שבו יכול הלב לנוח "

עוד שנה עוברת, קשיים והרגלים | לשרוד את הבינתייים, לכתוב את הימים | את לא מאושרת,לובשת חיוכים | אני רואה את נוף פחדייך | מגלה את הפצעים | אני איתך | כשהרגע מתחלף | כשהצבע מתקלף | כשהלב שוב מתעייף

בין השירים שכבר הושקו להאזנה ניתן להאזין לדואט עם ליאל דניר, אחותו, יש כאן סיפור מאחורי הקלעים – איך הפך השיר לדואט, ממש באקראי, תוך כדי העבודה על האלבום עם דניאל סלומון. ניגן רעואל את השיר בבית כאשר אחותו ליאל דניר (דוגמנית בינלאומית ושחקנית) הצטרפה לפזמון תוך כדי שטיפת כלים. רעואל הרגיש את הקסם הפשוט, כתב עוד בית לשיר ומשם נלקח השיר לאולפן.

באלבום נוטלים חלק בין היתר : עמית לין – גיטרות , שרון לוי – קלידים , דן זייתון – בס, אסף דגן – תופים , הדס קליימן – צ׳לו, וכמובן ליאל דניר בדואט.

לקראת השקת האלבום שקד ראועל על וידיאו קליפ אינטראקטיבי המאפשר הצצה והאזנה למבחר שירים, סיפורים והתרחשויות בחייו של המוזיקאי.

רעואל דניר יופיע עם נגניו בהופעה חגיגית לקראת צאת אלבום הבכורה במוצאי שבת 04.08.2012, בשעה 22:00  במועדון אוזןבר בתל אביב, כרטיסים 40 ש"ח.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא