כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אניה בוקשטיין – עד שבא הבוקר

אניה בוקשטיין משיקה שיר חדש - "עד שבא הבוקר", האזינו

השחקנית, זמרת ויוצרת אניה בוקשטיין משיקה שיר חדש – "עד שבא הבוקר" אשר מילותיו ולחנו נכתבו על ידה יחד עם יובל מעיין שגם הפיק מוזיקלית. כאן נוטלת על עצמה אניה את תפקיד השחקנית בדרכה לשיר באשר הטקסט נכתב מנקודת ראות של גבר  השר לבת זוגו. יש בלחן התייחסות מצויינת לסגנונה המוכר של אנהי כזמרת מבצעת עם שיבוצם של מהלכים ומבנים מוזיקליים האופיינים לשירים שבצעה בעבר, לדוגמא חזרה על אמירה על מנת להדגישה באותו המשפט. עבודה נכונה של שמירת הסגנון המוכר, הנרטיב המוגש בשיר הוא רומנטיקה וקשר אהבה עד אין קץ שמבקש האהוב לספר לאהובתו.

ואכן, כך מספרת אניה עם יציאת השיר – "בחודש הבא נחגוג 12 שנים ביחד, זה הרבה זמן של יחד ולמדתי כבר שבתוך כל הביחד יש גם לא מעט רגעים של לבד. הזוגיות היא כמו רקמה עדינה שמשתנה עם הזמן, נשחקת ומתחדשת. יש סודות ופשרות, יש עבר שסוחבים אבל יש גם הומור וחברות ואינטימיות עמוקה והבנה שהאדם שאתה חי איתו הוא האור הרך שלך, האהבה האמיתית. את השיר הזה כתבתי מהעיניים של דותן ונתתי לו גם לצלם את הקליפ, לתעד אותי מהזווית שלו והוא עשה את זה בסבלנות וברצינות שמאוד מאפיינת את האיש שאני זוכה לחיות לצידו". 

הקליפ צולם על ידי דותן ויינר, בעלה של אניה, באייפון במהלך חופשה בתאילנד.

 

אניה תחשוף שירים חדשים לצד הלהיטים המוכרים בהופעה שתערך בתאריך 26.1 באלמא, זכרון יעקב עת תארח את הזמר האהוב עליה  – הראל סקעת.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא