כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

פס קול שבועי 19.12.2013

שרדנו את הסערה של כל הזמנים, צלחנו שלל הופעות מבעד לגשמים, הספקנו להאזין לחומרים חדשים, דו"ח שבועי.

the Blog is a DJ
the Blog is a DJ

אז כן, למרות מזג האוויר ששלט כאן בסופו של השבוע הקודם, שגלש גם לשבוע הנוכחי עד שהשמש חזרה והציבה גבולות ברורים, הספקתי להאזין לשלל שירים, אלבומים וחומרים חדשים ששווים במיוחד לכל אוזן, הצטרפו באוזניים, יש גם מראה עיניים…

 

 

שים אדרי-עד שיגמר הזמן

סינגל חדש לקראת אלבום רביעי ליוצר שים אדרי, היוצר כותב ומפיק במשך שנים את אלבומיו בעצמו. "עד שיגמר הזמן"- שיר חדש העוסק בלילה אחרון של שיכרון חושים ומסיבת השתטות ביער, המעוררות אכזבות וזיכרונות, לפני שחוזרים ליום המחר ולמרדף החיים. האלבום אמור לצאת בקרוב.

 

 

עמיר לב – לאן עפים הברווזים

"לאן עפים הברווזים" הוא הסינגל השני מתוך אלבומו החדש של עמיר לב "נוגע בדרכון", שיראה אור בחודשים הקרובים. השיר יוצא בסנכרון מושלם עם החורף הכבד שהגיע פתאום, כשמילותיו שולחות אותנו אל חורפים רחוקים במדינות אחרות שמעבר לים, ונעימתו בו בזמן מאירה פנים אל האביב שבדרך. האלבום יראה אור בחודשים הקרובים, ויושק בהופעה חגיגית בבארבי בתאריך -25/3/2014.

 

 

פבלו רוזנברג ורוני דלומי – כל אחד יכול

תוך כדי כתיבת והלחנת "כל אחד יכול", סינגל חדש מתוך אלבום שבדרך, שמע פבלו רוזנברג את קולה של רוני דלומי מצטרף אליו בשירה.​​ דלומי, מהזמרות המובילות בדור הצעיר, שמחה להסכים לחיזוריו המו​סיקליים של פבלו ופגישה באולפן חיברה בין השניים והובילה לתוצאה שלפניכם.

 

יהודה פוליקר – שחמט

אחרי שהושק הסינגל לאחרונה, חידוש של פוליקר לשירו של חנוך לוין, שאם היה עמנו כיום היה חוגג את יום הולדתו ה- 70, מפתיע פוליקר בשחרור וידיאו קליפ שבוים בידי בנג'מין לידסקי ובכיכובם של אורי רגב ומשה לוי. פוליקר יופיע בתאריך 21 לחודש בזאפה תל אביב במופע אקוסטי, בתאריך 21 לפברואר הוא יחזור למועדון בארבי ל"משמרת לילה" חשמלית נוספת.

 

 

מוקי – ילד של אבא

סינגל שני מתוך אלבומו הבא של מוקי "לב חופשי" אשר יושק במופע חגיגי בתאריך 22.02.2014 במועדון התאטרון בשדרות ירושלים ביפו

 

 

אטליז – One Of Us

זהו שיר חדש להרכב הארט רוק הבינלאומי המתחדש ללא הרף – אטליז, הופעה תתקיים במוצאי שבת בקונטיינר, האנגר 2 נמל יפו, כניסה חופשית

 

 

דיגיטל מי – Bike Rider

סוף סוף משתחרר החלק האחרון בפרוייקט של שי ליברובסקי, אקא דיגיטל מי, רוכב האופניים, יצירה המורכבת מפס קול יוצא דופן, וידיאו ארט ההופך לסרט מרתק ואלבום הגיגים צבעוני שיצורף למארז הדיסק, אותו ניתן יהיה לרכוש במהלך המסיבה שתתקיים מחר, ליל שישי, באוזןבר לציון השקת הפרוייקט Bike Rider. אה, הנה כל הטראקים כן.

 

 

נמרוד לב – זורק לה עוגיה

הזמר והיוצר נמרוד לב השיק השבוע אלבום סולו חדש – "זורק לה עוגייה" שיוצא 12 שנים לאחר אלבום הסולו האחרון שלו, באלבום חוזר נמרוד לב למקורות: למוסיקת הרוק הטובה והאיכותית שכבר לא שומעים מספיק ממנה, עם חומרים חדשים שאת מילותיהם כתבה נועה בנוש זוגתו ונמרוד הלחין.

 

 

איטן סלומון – לפני ואחרי

איטן היא סינגר סונגרייטרית אמיתית היוצרת מוזיקה ייחודית ואישית עם טקסטים שנונים וחצופים. כמי שבאה ממשפחה של מוזיקאים מוכשרים (השחקנית ניצה שאול והמנצח דורון סלומון ) היא יודעת בדיוק איך לסחוף את הקהל עם מוזיקה איכותית שאיננה נכנסת לאף קטגוריה. באלבום הבכורה חושפת איטן אלבום מלא בהומור, כנות ויכולת ווקאלית מרשימה, האלבום, "לפני ואחרי" הופק בידי גיל לואיס. הופעת השקה חגיגית תתקיים ביום שלישי 21 לינואר 2014 במועדון "האזור", אורחים: אוהד שרגאי ואלון עדר

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא