כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

ההרכב ORIGINAL ENIGMA VOICES בדרך לישראל

חברי הפרויקט "הקולות המקוריים של אניגמה" יגיע לישראל לשתי הופעות שיתקיימו בתאריכים 15 באפריל במרכז הקונגרסים – חיפה ו- 16 באפריל  בהיכל התרבות – תל אביב. כל הפרטים.

ORIGINAL ENIGMA VOICES צילום יח"צ

לפרויקט המוזיקלי המסתורי אניגמה, אשר נוסד ב1990 על ידי המפיק הגרמני Michael Cretu, אלפי מאזינים אשר התמכרו לצלילים הייחודיים ולאייקון הסאונד שאין דומה לו: סינתזה של סגנונות מוסיקה, פעמוני כנסיות, מזמורים אתניים, עם כלי נגינה שונים, היוצרים צלילים ספציפיים מאוד, אטמוספריים ולעיתים אף פסיכדליים. כל אלה הפכו את אניגמה לאחד הפרויקטים המוסיקליים הפופולריים והמסתוריים ביותר בעשורים האחרונים.

בשנת 2017, חברי הפרוייקט, אנדרו דונלדס ואנג'ל אקס אשר קולותיהם עומדים מאחורי שירי אניגמה רבים, התאחדו להרכב תחת השם "הקולות המקוריים של אניגמה" וצרפו את הווקליסטית מלטביה – "פוקס לימה"  ומאז הם מופיעים על במות ברחבי לעולם.

יחד עם תזמורת כלי מיתר על הבמה, עם השירים הפופולריים של אניגמה ועם שילוב אלמנטים קלאסיים מודרניים, יגיעו חברי ההרכב לישראל כחלק מסבב ההופעותה אירופאי שלהם ויבצעו את הלהיטים הטובים והמוכרים “Sadeness“, “Return to Innocence“, “Gravity of Love“ ועוד הרבה.

על הבאת ההרכב ארצה אמונה חברת EGOeast הפקות.
המופעים יתקיימו בתאריכים: 
15 באפריל במרכז הקונגרסים – חיפה
16 באפריל  בהיכל התרבות – תל אביב
מחירי כרטיס- החל מ199 ₪. רכישת כרטיסים: אתר "לאן":  www.leaan.co.il או בטלפון 8780*

הנה טעימות מהסבב הנוכחי

 

קליפ רשמי

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא