כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עדי פהר – New Dawn

לקראת אלבום הבכורה משיקה עדי פהר את השיר - "New Dawn", האזינו

עדי פהר היא צלמת, מוזיקאית, יוצרת ומפיקה העושה בימים אלו את דרכה לקראת הוצאת אלבום בכורה במהלך השנה הקרבה, עדי שפעלה בעבר לצידה של לי טריפון יוצאת הרכב האלטרנטיב אטליז במסגרת הפרויקט המוזיקלי והמיצגי KOKORO. היא משיקה כעת את השיר – New Dawn, שיר על אהבה ועל הרס עצמי, על הרצון לאהוב ולסמוך מול התמודדות עם פחד מאיבוד שליטה.

את השיר כמו את האלבום החדש – For M, ממנו כבר שיחררה עדי את השיר – Game Of Hope, הפיק יוני לוין אקא "שוזין" (עוזי נבון, גשם, 3421, ועוד)  ועל המיקסים אחראי אורי רוסו (נגה ארז).

כך עדי על השיר החדש והאלבום העומד לצאת – "עוד חודש אני מוציאה אלבום, לאלבום קוראים For M. מה שעומד מאחורי השם זה – For Mom, For Myself. האלבום כולו נכתב לאחר מות אימי האהובה ביותר בעולם, לאורך תקופה ארוכה שהכילה בתוכה את כל רגעי ושלבי ההתמודדות עם מוות, השירים נעים בין עצב לשמחה, בין פחד לתקווה, בין לחוות את החיים עם תקווה שיהיה טוב להרגשה חזקה של שבריריות החיים והזמניות שלנו פה.  יצא עכשיו שיר חדש מהאלבום, השיר מדבר על הפחד מלאהוב ועל הרס עצמי, אבל ששומעים אותו אפשר לחשוב שהוא שיר אהבה פופי.. ואולי זה היופי. את האלבום הפיק שוזין, שזה הבן אדם הכי גאון ומלא ברגש שאני מכירה. כל תהליך היצירה היה הכי מדויק ואני מודה על כל רגע בו. את המיקס עשה אורי רוסו שזה מעצבן עד כמה שהוא מוכשר, ואת המאסטרינג נועם לוינברג שכל שיר שאני מוציאה עובר את האזניים שלו. את הקליפ הזה צילמנו מזמן!! מזמן!! אני וסרגיי הלכנו לאצטדיון נתניה עם כמה חברים טובים שלי, ועשינו כיף, כעבור כמה שנים האימג׳ים ההם התחברו עם השיר הזה ונראה שנועדו אחד לשני. מודה לכל מי שלקח בזה חלק (אני באוסקר), מתרגשת מלשחרר את האלבום הזה!"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא