כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

מועצת המנהלים המוסיקלית

רוקנ'רול, בלוז, פסיכדליה ופופ, הם החומר המונח לפני חברי מועצת המנהלים בישיבות היומיומיות שלהם, לא מדובר בעניבות וורסאצ'ה, מדובר בחברי הדירקטוריון הכי בועט במזרח התיכון. סיפרתי על העניין גם ב"בילויים".

הדירקטוריון בישיבה שגרתית. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי\יח"צ
הדירקטוריון בישיבה שגרתית. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי\יח"צ

מועצת המנהלים –  BOARD OF DIRECTORS, היא שישייה כוחנית העולה על מנת להישאר בסצנת הרוק הישראלי, המועצה מורכבת  ממתן ארגס (מידנייט פיקוקס, גוט נו שיים) על גיטרות, אסף ארגס (קוואמי והחלבות, פרברים רפיוג'יז) על קלידים, יאן קוגן (בלאק סוואן) על גיטרות, בן עשב (דיס מינס יו) על בס, עידו "שמנת" לוי (קמאל ג'מאל, נייל וויט'ין) על תופים, ודורון אטיאס על שירות.

המנעד המוסיקלי של ההרכב גולש בין רוקנ'רול ישיר ולא מתפשר, דרך בלוז, פסיכדליה, ופזמונים מלודיים.  לכשתאזינו לקטע או שניים תבינו כי מדובר במשהו אחר, לא אהסס לאמר כי התבשיל הזה שואב את תכונותיו ותקוותיו עמוק בשנות השבעים באיזו "חבורה רעה" שעשתה זאת, דרך אגב, עד היום (Bad Company) המנהלים הללו מגיעים אמנם ממחוזות ורקעים מוסיקליים שונים האחד ממשנהו, אולם יש בהם ולהם תשוקה אחת משותפת – לטלטל אותה חזק – על הארץ!

לפני מספר ימים שחררה המועצה קליפ ראשון לשיר בשם Walls, זהו הפן ה"קשוח" יותר קשוח של ההרכב.

מיד אחריו משתחרר לרשת קטע חדש נוסף, הפעם לייב ואקוסטי, לשיר בשם Woke Up Alone, שנראה ונשמע כך

חגיגה גדולה לכבוד שני השירים הללו תתקיים במוצאי שבת, 11.08.2012 באוזןבר, 22:30, כרטיסים במחיר 40 ש"ח במקום 50 ש"ח במכירה מוקדמת ומקוונת.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא