כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיות

פסטיבל Afterlife בתל אביב

פסטיבל Afterlife בכיכוב צמד מפיקי הטכנו האיטלקיים Tale Of Us יערך בפארק הירקון בחופשת הפסח, כל הפרטים

השנה היא שנת הטכנו וה- EDM, אין ספק בכלל, כי בתאריך 9 באפריל, יום אחרי ערב סדר הפסח, יתקיים בפארק הירקון בתל אביב פסטיבל הטכנו Afterlife אשר יחל מהשעה 16:00 בצהריים תחת כיפת השמיים ויימשך עד חצות כאשר ארבעה אמנים בינלאומיים מסצינות האלקטרוניקה הבינלאומיות השונות לצד הפקה הכוללת במה, תאורה והגברה שלא נראו כמותם בישראל יתנו בראש לחוגגים.

בין האמנים שיופיעו בפסטיבל בנוסף לצמד האיטלקי Tale Of  Us ינגנו גם חברי הצמד Adriatique – אדריאן שלה ואדריאן שוויצר,  הצמד השוויצרי מציריך המוכרים בזכות הסטים הארוכים ובהפקות אלקטרוניות שלא מפסיקות להתפתח אף פעם.

אורחים נוספים בפסטיבל הם האיטלקיים אלסנדרו ופדריקו פוגניני המוכרים בטייטל  Mind Against היוצרים יחד תמהיל של EDM, האוס וטכנו.

הכוכב האחרון שמצטרף לפסטיבל הוא Colyn המפיק ההולנדי בן טיפוחיהם הצעיר של טייל אוף אס והכוכב העולה של אפטרלייף. הוא הפך לאחד מהאמנים שהם מנגנים על בסיס קבוע עד שהפך לרזידנט קבוע וקלף חשוב בהפקות של אפטרלייף, עם מוזיקה שהגיעה עד האפטר מובי של טומורלנד 2019.

ההפקה היא תוצר של שיתוף פעולה ייחודי וראשוני בין שני הגופים שעומדים מאחורי הפסטיבלים הגדולים ביותר בארץ בשנים האחרונות: The Tripping & Music TLV.

"The Tripping” מבית לייב ניישן ישראל אחראית בין היתר על:פסטיבל Day Zero במצדה, פסטיבל LUNAR פורים, "אלקטריק סאנרייז" עם בלאק קופי, אירוע RUMORS TLV ועוד. וקבוצת Music TLV, שבין היתר אמונה על: סולומון עצמאות, פסטיבל BPM TLV, אירוע 70 בפארק והרשימות שלהן עוד ארוכות.

ולפרטים החשובים:

פסטיבל אפטרלייף פסח 9.4.2020  פארק גני-יהושוע (פארק הירקון). החל מ-16:00 ועד 24:00

מחירי כרטיסים  החל מ-240 ש"ח יעלה עד  450 ₪.

כרטיסים לפסטיבל ניתן למצוא באתר הרשמי – https://www.eventer.co.il/afterlife_tlv

** הכניסה לכל אירועי הפסטיבל היא מגיל 23+**

טעימות מהמסעות הצפויים בפסטיבל

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא