כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

מאי מלר – עוד נראה את השמש

נעים להכיר, מאי מלר, זמרת יוצרת עם שיר ראשון בדרך לאלבום בכורה - עוד נראה את השמש, צפו

מאי מלר, בת  27, זמרת, יוצרת ושחקנית. מאחוריה שירות בלהקה צבאית, לימודי משחק בסמינר הקיבוצים והשתתפות בהצגות בתאטרון הלאומי הבימה בהצגות ומחזות זמר –  "עושה כרצונו", "מיקה שלי", "אביב מתעורר", "מצדה 1942". כעת היא מבקשת להשלים יצירה מוזיקלית בתצורת אלבום בכורה שיכלול שירים שהיא כתבה, הלחינה ומבצעת. השיר הראשון הרואה אור בימים אלו – "עוד נראה את השמש" נכתב במהלך העת האחרונה, ממש תחת השפעות הטרלול העולמי, המקומי והאישי שעובר עלינו עם הואקום שנוצר בחיים של רבים מאתנו. הטקסט המשובח שמאי יצרה בלווית מקצב נוקב מביא לצידו תקווה לעתיד למרות כל הכאב הנוכחי.

על ההפקה המוזיקלית אחראי יוחאי "יושי" בלום ואילו על הקליפ המלווה אשר צולם בביתה הישן של סבתא אחרי מותה בשלהי שנת 2020, אחראי הבמאי אלון דניאל.

כך מאי על השיר הטרי – "עוד נראה את השמש" נכתב בחודשים האחרונים, בתקופה המוזרה הזאת שנפלה על כולנו.. בתוך כל החושך הזה, השקט והריק שנוצר אצלי, עלו גם רגעים של אור. השיר הזה והיציאה שלו לאוויר העולם הוא רגע כזה בשבילי..אני מקווה שהשיר יעשה לכם קצת שמש ביציאה מהסגר! החורף הביא לחיי עוד מורכבויות מלבד הקורונה הזאת שנפלה עלינו, ודווקא מהמקום הזה התעוררה אצלי תקווה ואופטימיות להתחדשות. הקליפ לשיר צולם בבית הישן של סבתא אדלה שלי, זמן קצר לאחר שנפטרה. לא הרבה יודעים אבל זה הבית בו גדלתי עד גיל עשר והנוכחות שלה בסינגל הראשון נותנת לי הרבה כח. אלון דניאל צילם וביים אותו ברגישות אין קץ, ואת השיר הפיק מוזיקלית יושי- שמעבר לזה שהוא חבר יקר, הוא גם מהמוזיקאים הבולטים שצמחו פה בשנה החולפת. זכיתי ממש 🙌🏼🤍 עוד נראה את השמש."

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא