כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות אינדיחדשות הסצנהחדשות מקומיות

פסטיבל אינדינגב נדחה בשבועיים

הפסטיבל ידחה בשל הגבלות הקורונה הנוכחיות בשבועיים, ויתקיים בתאריכים 14-16.10.21.

פסטיבל המוזיקה "אינדינגב", אשר היה מתוכנן להתקיים בין התאריכים 30.9-1.10  במצפה גבולות בצפון הנגב ידחה בשל הגבלות הקורונה הנוכחיות בשבועיים, ויתקיים בתאריכים 14-16.10.21.

פסטיבל המוזיקה הגדול בארץ, שמתקיים זו השנה ה 14 למשך שלושה ימים ושני לילות ובו מופיעים מעל 100 אמנים, לא יוכל להתקיים במתכונתו הנוכחית ובתאריך המקורי בשל  "מגבלת ה 5000" אשר לא מאפשרת קיום אירוע בעמידה ובכרטיסים לא מסומנים למעל 5000 איש. הפסטיבל, אשר הכרטיסים אליו כבר כולם אזלו, עתיד לארח מעל 10,000 רוכשי כרטיסים, ועל קיומו עמלה ההפקה כבר מחודש אפריל כאשר הממשלה ציוותה ״להחיות את התרבות״.

כבכל שנה, הפסטיבל מתקיים בתיאום מוחלט עם הרשויות ותוך דגש על שמירה על בטיחות ובריאות הקהל. במהלך השבועיים האחרונים ההפקה היתה בקשר ישיר מול הגורמים הרלוונטיים והיום הוחלט, עקב השיפור בתחלואה והציפייה להסרת ההגבלות, לקיים אותו כשבועיים לאחר התאריך המקורי, כאשר כמעט כל האמנים אשר היו משובצים בליינאפ המקורי הראו הבנה וגמישות ויופיעו גם בתאריך החדש, הליינאפ המלא יתפרסם בקרוב.
הכרטיסים לפסטיבל תקפים כולם לתאריך החדש כמו שהם ומי שמעונין לבטל את הכרטיס יקבל החזר מלא.

מהפקת הפסטיבל נמסר "אינדינגב הפך לאחד האירועים הבודדים בישראל שמושפעים מהמגבלה הנוכחית. באופן  אבסורדי להפליא נאסר עלינו לקיים את הפסטיבל בשדה ענק ופתוח באמצע המדבר, כאשר אין מניעה לקיים את אינדינגב עם כל רוכשי כרטיסיו בהיכל מנורה למשל. או באצטדיון טדי, או בקניון עזריאלי.אנחנו בקשר רציף עם גורמים רבים ברשויות, ומקבלים רוח גבית גדולה והבנה לחשיבות קיום הפסטיבל. האירוע נותן במה למאות אמנים ישראלים, פרנסה למאות אנשי צוות, ואלפי אוהבי מוסיקה ואמנות שגם מרימים את המורל האישי והלאומי, ועל הדרך גם מחזקים באופן משמעותי את התיירות בעוטף עזה. אנחנו נחושים לקיים אותו על אף ההפסד הכלכלי הכרוך בדחייה שכולל הוצאות רבות על כוח אדם רישוי ועוד, ומודים לקהל ולאמנים על ההבנה ושיתוף הפעולה"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא