כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

יום הולדת לתחנת הרדיו "זה רוק"

חגיגת יום הולדת לציון שנה להיווסדה של תחנת הרדיו הצפונית "זה רוק" אשר החלה כפרויקט אינטרנט ובהמשך כתכנית רדיו ניסיונית במסגרת שידורי מכללת אורנים עד שיצאה לדרך עצמאית, התקיימה בסוף השבוע במועדון Wunderbar בחיפה, תומר שיינפלד הגיע לאירוע כדי להביא קצת מהמראות. רפורטז'ה.

'רדיו זה רוק' החל דרכו בשנת 2014 כעמוד פייסבוק שריכז מידע אודות הופעות וקליפים של מוזיקת רוק מהארץ ומהעולם. בשנת 2015 התפתח המיזם  והחלה תכנית בשם 'זה רוק', ששודרה ברדיו אורנים בהגשתם של יובל יוספסון וירון חכם, שניים ממנהלי הדף 'זה רוק' בפייסבוק. התוכנית הוכיחה כי קיים ביקוש בארץ למוזיקת רוק ומטאל בפורמט רחב יותר משעת שידור אחת לשבוע.

בשנת 2017 אחרי כניסת התאגיד החדש, ושינוי מבנה ומהות התחנות 88 ורשת גימל, נוצר חלון הזדמנויות לספק אלטרנטיבה למאזיני התחנות המסורתיות על הסקאלה והגרעין של 'זה רוק' שכלל כבר שישה מנהלי קהילות מיומנים מהתחום החליט לפתוח קמפיין גיוס מימון המונים בהדסטארט לגיוס הכספים הנדרשים להקמת תחנה אינטרנטית שתיתן מענה ובמה לרוק מהארץ ומהעולם.

ההיענות לקמפיין הדסטארט הייתה עצומה והכסף גויס במהירות, מה שהוכיח שוב את הביקוש הרב למוזיקת רוק.

יובל יוספסון, אחד היזמים והעומד מאחורי דף הפייסבוק ותכנית הרדיו באורנים, לקח על עצמו את הניהול השוטף של התחנה ובתמיכתה של זוגתו ליאת בלו, שגם היא ממקימות המיזם, ובנוסף להיותו מפיק עצמאי ומנהל קמפיינים לגיוס מימון המונים בתעשיית המוזיקה, החל להקדיש את כל זמנו ומרצו לניהול וביסוס רדיו זה רוק.

כאמור בסוף השבוע התקיימה החגיגה במועדון החיפאי ואת הבמה אכלסה בזה אחר זה שורת האמנים שכללה את סוג ב, שני פלג, צ'צ'ה מיליטו ואיתי מזילו, שירן בנד, סקארדסט, אלקטריק בלו, זה רוק בנד.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא