כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אריק סיני וקרן פלס – שוב

ביצוע חדש ומפתיע לקלאסיקה רומנטית - "שוב" עם אריק סיני וקרן פלס, צפו בקליפ, יש גם נוסטלגיה..

את השיר "שוב" כתבה הסופרת ומשוררת שירי הילדים  המנוחה דפנה עבר-הדני בשנת 1976, השיר הולחן בידי שמוליק קראוס המנוח ובוצע על ידו יחד עם זוגתו דאז ג'וזי כ"ץ באותה שנה באירוע ""חגיגת הזמר העברי" שהתקיים במקומו של פסטיבל הזמר והפזמון. הביצוע זכה לביצועים רבים אולם המוכר ביותר הוא הדואט של אריק סיני עם חווה אלברשטיין אשר נכלל באלבומה של חווה – "נמל בית" שיצא לאור בשנת 1983.

כעת, כמה עשורים מאוחר יותר, השיר זוכה לביצוע חדש, בשבוע שעבר קיימה הזמרת והיוצרת קרן פלס הופעה חגיגית באמפי קיסריה, בין האמנים שהתארחו לצידה היה אריק סיני שביצע יחד עימה את השיר המרגש בעיבודו העכשווי של אבנר קלמר אשר ליווה את השניים על הפסנתר במהלך המופע.

לדואט יש תיעוד ואני שמח לחלוק אותו עם מבקרי האתר. הקליפ מהמופע החי בבימויו של רועי ברקוביץ ובסיועם של הצלמים רועי חבני ויניב וקנין. יש גם קליפ מהקהל עם הקדמה של קרן המזמינה את אריק לבמה, תיעוד – שי קדמי. יש גם גרסת המקור בביצועם של ג'וזי ואריק סיני (חיבור בין המקור למחווה…) מהערוץ הראשון המיתולוגי..שבו וצפו

אריק סיני יופיע בתאריך 15.7 במועדון גריי בתל אביב ויארח את יפעת תעשה, כרטיסים זמינים כאן.

לקרן פלס יש סבב הופעות – 22/6 מוזיאון ישראל ירושלים | 28/6 גן יבנה | 16/7 קו רקיע, פארק אריאל שרון | 11/8 זאפה אמפי שוני | 13/8 אמפי מיני ישראל. כרטיסים זמינים כאן ו- כאן.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא