כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הזמרת היוצרת קרן אן מגיעה להופעות בישראל

קרן אן, זוכת פרס Sacem הצרפתי, אחת מהזמרות והיוצרות האהובות גם בישראל וגם בצרפת, מגיעה בפברואר 2020 להופעות בירושלים, זיכרון יעקב ובתל אביב, כל הפרטים.

קרן אן, ילידת ישראל אשר בילתה את שנות נעוריה בצרפת הסתמנה מיד כמלחינה, כותבת ומבצעת סוחפת אשר פרצה לפני קרוב לעשרים שנה עם האלבום Not going anywhere, בשפה האנגלית וזכתה להצלחה מסחרית ולאהדת המבקרים. הפריצה הובילה לפעילות בינלאומית ועד היום הספיקה להשיק 8 אלבומי אולפן, ליטול חלק בעשרות פרוייקטים מוסיקליים, לכתוב קטעי מוזיקה לקולנוע, לטלוויזיה, לאופרה, למחול ולתיאטרון, לשתף פעולה עם אמנים אחרים ביניהם דייויד בירן, איגי פופ, פרנסואז הארדי, קווסטלאב.

קרן כמובן לא שכחה את שורשיה ופעלה גם בארץ עם אמנים מקומיים ביניהם שלומי שבן ואבישי כהן ואחרים כשהיא מבקרת לעתים קרובות ומקיימת סבבי הופעות בישראל.

כאמור בפברואר הקרוב היא מגיעה לסיבוב קצר מלווה בפסנתרן הצרפתי מארק שוארן ותבצע שירים אהובים מתקופות שונות בקריירה המוסיקלית שלה. בתאריך 26 בפברואר היא תופיע במערת צדקיהו, ירושלים. בתאריך 27 בפברואר היא תופיע באלמא בזיכרון יעקב ולמחרת תקיים שתי הופעות – צהריים וערב באולם צוקר בהיכל התרבות בתל אביב.

כרטיסים ופרטים נוספים כאן.

 

הכחול הגדול של קרן אן

הכחול הגדול של קרן אן

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא