כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עברי לידר וסאם חלבי- שמח

החלק השני בטרילוגיית הריקודים החייזרית של עברי לידר וסאם חלבי - שמח

אחרי שנה של סגר ובידוד, שנה בלי חתונות ושמחות, ועם החזרה לשגרה השמחה מגיש הזמר והיוצר עברי לידר יחד עם היוצר והמפיק המוזיקלי סאם חלבי שיר רחבות חדש –  "שמח" המלווה בקליפ משעשע בכיכובם של עברי לידר ושני קליין ובבימויו של עומר טובי.

אין ספק כי מעריצותיו ומעריציו של עברי לידר יבחינו מיד כי מדובר למעשה בחלק השני של הטרילוגיה המוזיקלית שהחלה בשיתוף הפעולה הראשון של עברי וסאם בדיוק לפני שנה עם השיר "המזרח התיכון" שיר ששיקף במילותיו את מציאות חיינו, המחנק, הבידוד שסגר עלינו, הילדים בלימוד מרחוק והרצון לטוס לכל רחבי העולם בכיכובה של מגי אזרזר כחייזרית.

כעת עם השיר "שמח"  מצליח עברי לידר להעביר את רוח התקופה כשהוא עוסק בחתונת קיץ ישראלית שמחה ומרקידה היושבת על אותו קו מלודי מוכר היוצר את פס הקול העכשווי שלו ושל סאם יחדיו.

יש כאן מן הסתם שיתוף פעולה מסחרי ברוח הימים האלו בין עברי לבנק הפועלים כחלק ממהלך השקת אפליקציית פועלים OPEN למתחתנים, על הבימוי והקונספט הויזואלי אחראי עומר טובי, על החיוכים והפריזורה המדליקה (זוכרים את ) אחראית השחקנית שני קליין.

ובינתיים עברי לידר ממשיך את סבב הופעות האביב קיץ 2021 שלו העמוס בארוחים והפתעות, החודש יופיע בגבעת ברנר וביוני הוא חוזר לשלוש הופעות באמפי וואהל, כל הפרטים וכרטיסים כאן.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא