כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מקום בלב של שט"ל…

חודשיים אחרי שיצא לאור אלבומה של שרון טובה לוי "מקום" לאור, היא חגגה זאת במופע באוזןבר בתל אביב, השדרן והעורך המוזיקלי המיתולוגי חזר לפגוש את שט"ל ולשמוע את שיריה, רפורטזה.

שרון טובה לוי, השקת אלבום. צילום: טוני פיין

ברצף מוזיקת האינסטנט שמציפה את אפרכסות האוזניים בשנים האחרונות, אלבומה החדש של שט"ל הוא מעין אי של שפיות ונקודה להיתפס בה לפחות לכמה רגעים קסומים, כמה מילים שנכתבו כאן בבלוג בעקבות ההאזנה לאלבום כאשר יצא בחודש יולי האחרון – " האלבום ניתן לגמיאה ברצף וללא הפסקה כמו כד מים צוננים ביום שרבי, לא תספיקו אפילו לעצור לרגע כדי להנות מהתענוג הרגעי של קרירות המים, זכותם וצלילותם, אז אנא, אחרי האזנה הראשונה, חזרו אל השיר הראשון וכעת הטו אוזן בקשב רב, כי יש מה לקלוט ומה לשמוע, מה להבין ומה להמהם, אלבומה החדש של שרון טובה לוי הוא פשוט פנינה בוהקת בים שבינינו הוא די עכור בשנים האחרונות."

כאמור טוני פיין שהספיק לפגוש את שט"ל במהלך הקיץ האחרון לקראת יציאתו של האלבום, חזר והגיח בליל חמישי למועדון אוזןבר במרכז תל אביב כדי להביא עימו כמה מהמראות מתוך המופע.

ולמאזינים הנה גרסאותיו המקוונות של האלבום ברשת, בנדקמפ, ספוטיפיי, הבחירה שלכם

 

 

 

 

 

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא