כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

המופע של הראל סקעת בפארק הירקון

כמעט שנה מאז שעמד על הבמה בפארק חזר לשם אמש הזמר הראל סקעת, אך הפעם מול קהל חי ושמח, המופע מספק רגעי התרגשות גדולים ורגעי שמחה וריקודים..היינו שם.

בפני יותר מאלף צופות וצופים נלהבים ומלאי אנרגיה הופיע אמש הזמר הראל סקעת מעל הבמה במתחם זאפה בפארק בגני יהושע בתל אביב, במהלך המופע "Love on Stage" ביצע הראל שהיה מלווה בהרכב נגנים חשמלי ממיטב להיטיו החדשים ביניהם "חזק על הרצפה", "כל היום" ואף תיבל בצעד תימני כאשר הגיש גרסה אלקטרונית ומלאת גרוב ללהיט הענק של הזמרת המנוחה עפרה חזה – אם ננעלו.

הראל סקעת - זאפה בפארק. צילום יובל ושילי אראל
הראל סקעת – זאפה בפארק. צילום יובל ושילי אראל
הראל סקעת בצעד תימני - זאפה בפארק. צילום יובל ושילי אראל
הראל סקעת בצעד תימני – זאפה בפארק. צילום יובל ושילי אראל
הראל סקעת - זאפה בפארק. צילום יובל ושילי אראל
הראל סקעת – זאפה בפארק. צילום יובל ושילי אראל

בין שיר לשיר  ניהל הראל דו שיח עם הקהל שהתבטא לרוב בסיפורים קצרים שלו וקריאות אהבה של המעריצות, כך סיפר הראל לקול שמחת הקהל כי הוא ובן זוגו עומדים לטוס לארצות הברית להביא את ביתם העומדת להיוולד בתהליך פונדקאות שני, אחות לבנם הבכור ארי, בהמשך הערב ולהבדיל אלף אלפי הבדלות סיפר הראל לפני שביצע את השיר "אליך שר" כי לפני כשבוע וחצי הגיע למיטת חוליה של אחת ממעריצותיו שנאבקה בסרטן שפשה בגופה, ובשעותיה האחרונות ניגן ושר לפניה משיריו, רגעים שהעלו חיוך ושמחה בפניה, הוא הקדיש את השיר לזכרה. רגעים של שקט בקהל.

אך מוזיקה מעל הכל, מרפאה את הכאבים, את סיומו של הערב חתם הראל סקעת בשורת להיטים מרקידים. היינו שם בחגיגה. כבר מתעניינים מתי הפעם הבאה.

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה מהמופע, צילום יובל ושילי אראל.

כמה מהרגעים המרגשים במופע

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא