כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

טל שחר בן ארי – בסדר

המוזיקאית טל שחר בן ארי או בטייטל הבימתי TalSha משיקה שיר חדש - "בסדר", האזינו

חודשיים אחרי שהשיקה את השיר "You're Mine" בדרך לאלבום הבכורה שלה, משיקה השבוע הזמרת והיוצרת טל שחר בן ארי או בטייטל הבימתי שלה – TalSha, שיר חדש, הפעם בעברית – "בסדר". השיר שנכתב והולחן על ידה בהפקה משותפת עם לירון שיפר עוסק במסר הברור שכל אחת באשר היא, בסדר בדיוק כמו שהיא. זה השיר שחותם את האלבום "Good Thing" שכל כולו בשפה האנגלית ואילו הוא, האחרון,, בעברית..

כך טל שחר עם יציאת השיר לרשתות – "איך תמיד כשאני מוציאה שיר חדש הוא מסנכרן באופן מושלם עם אותו היום, השבוע. התקופה האחרונה הייתה ממש לא פשוטה עבורי, החתול שלי שהיה הדבר הכי יקר לי בעולם כבר לא איתנו, פרידה, מעבר דירה, לחץ לא נורמלי בעבודה, וכל זה תוך כדי עבודה על קליפ חדש. הנפש מחזיקה חזק לא ליפול לתהומות מוכרים, והגוף בקריסה מכריח אותי לנוח, למרות שהמציאות ממש לא מאפשרת לי. אז מרגיעה את עצמי שוב ושוב ומזכירה שזה בסדר. זה בסדר לעצור, זה בסדר לנשום רגע מהמרדף הלא נגמר הזה, וזה אפילו בסדר לשבת בצד ולא לקחת בו חלק לתקופות מסויימות. לפני כמה שנים כשהייתי נמצאת במקומות האלו הבסדר״ לא היה נשמע אפילו, היו רק את הקולות החיצוניים האלו שרק חזרו ואמרו ״אם את לא עושה מספיק את עצלנית, את לא טובה, לא יצא ממך כלום״. עם השנים למדתי לדבר עם הילדה הזו בפנים, זו ששמעה את כל הקולות האלו מבחוץ שנדבקו אליה כמו זפת, למדתי להרגיע אותה, לחבק אותה, ואפילו לעשות איתה כיף. אבל הכי חשוב למדתי שאנחנו יחידה אחת, ושהיום אני המבוגר האחראי לעצמי, שאומר – איך שאת זה בסדר. אם הצלחתי לגרום ולו למישהי.ו אחת.ד להרגיש קצת יותר טוב עם עצמו היום, ניצחתי בהכל. תודה שאתם איתי בזה, תודה על הדרך, האמונה והאהבה שאתם דואגים ודואגות להרעיף בכל הזדמנות. אתן.ם ממש ממש בסדר ❤️"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא