כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

נתן אלתרמן עם יקירי העיר תל אביב

מקהלת הסטודיו למשחק ותאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין מבצעת משירי נתן אלתרמן בפני יקירי תל אביב.

האמן יקיר העיר תל אביב – המשורר, סופר, עיתונאי, מחזאי, מתרגם ופזמונאי נתן אלתרמן אשר הלך לעולמו בהותירו מאות שירים, מחזות ומאמרים רבים הנחשבים לנכסי צאן ברזל רוחניים, זכה השנה לכבוד והערכה מטעם העיר תל אביב במסגרת הכרזה על שנת האמן – נתן אלתרמן.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

אמש החלו באופן רשמי האירועים שיתקיימו במהלך השנה, במרכז הקהילתי דב הוז שבתל-אביב, באירוע הפתיחה התקיימו פאנלים בהשתתפות אישי ציבור ואמנים, מופעים, מיצגים והרצאות.

חלק מהאירועים הצפויים הינם מופעי שירה שנכללים בפסטיבל הפסנתר הקרוב.

אולם היום בצהריים נחשפה הפתעה נוספת במסגרת האירועים המוקדשים לזכרו של האמן, במהלך אירוע הערכה השנתי לעשרות יקירי העיר תל אביב מטעם העירייה שהתקיים באחד האולמות במלון דן וכלל ארוחת צהריים ומספר נאומים קצרים, עלו חברי מקהלת הסטודיו למשחק ותאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין על הבמה ובצעו מספר משיריו של נתן אלתרמן בעיבודים ייחודיים.

היינו שם, ולצד טעימה ממנות הגורמה, דאגנו להביא מקצת מהקולות והמראות לכאן.

ובתוך כך ראוי לציין, שוב, כי תלמידי הסטודיו למשחק ותאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין יעלו החל מסוף אוקטובר את המחזמר "לשקשק את העיר" המתבסס על שיריו של אלביס פרסלי, הזדרזו לתפוס מקום באחד המופעים.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא