כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

מתקפת ההופעות

מוזיקאים והרכבים מקשת רחבה של סגנונות סימנו את ישראל, תל אביב, כאחד מאתרי הנחיתה שלהם במסגרת סבבי הופעות בשנת 2014, הבלוג מנסה לעשות סדר, להתייחס למחירים ולחשוב בקול רם, וכן, הפוסט הזה מתעדכן מעת לעת…בשל המערכה הצבאית מתעדכנות גם הודעות על ביטולי הופעות!

קהל ישראלי במופע בפארק הירקון. צילום: יובל אראל
קהל ישראלי במופע בפארק הירקון. צילום: יובל אראל

חלומות מתגשמים, הידיעות על המופעים הצפויים בקרוב ולאורך החודשים הבאים עד הקיץ המתחמם הולכות ומצטברות, האם מדובר במגמה? האם זה כדאי לצרכן המוזיקה המקומי? הבלוג מנסה לעשות סדר במתקפה המוזיקלית.

אז כן, נראה בעליל שמדובר במגמה, כמה חברות הפקה מקומיות, שוקוי וויס, אודי אפלבאום, נרנג'ה, פרוגסטייג, משה יוסף ועוד, וותיקות לצד חדשות, מרימות בעיטת ווליי אדירה בשנת 2014 על מנת להביא את המיטב שניתן לקהל הישראלי בשלל סגנונות מוזיקליים, מסתבר שהאמנים הבינלאומיים לא מוותרים על הנחיתה כאן במסגרת סבבי ההופעות הבינלאומיים שלהם, כמובן שהכל תלוי בבוקינג (מושג הקשור לתורת הנסתר ומצריך לימודים קשים וארוכים…) הנכון ובתזמון לאורך המסלול, קפיצה קטנה מטורקיה או מזרח אירופה בדרך לאסיה יכולה להניב מופע פארק או אחר לקהל הישראלי.

האם זה כדאי? כמובן שזה כדאי, כי גם בהשוואה לתמחור היקר יותר בארץ (למה מי ישלם את עלות ההובלה האווירית של הציוד?, את המסים לעירייה ובכלל?…), עדיין אפשר להגיע לכל אחד מהמופעים המתוכננים בתל אופן או סתם בסקייטבורד ומיד בסיומו ללכת ולהוריד כמה שוטים בפאב השכונתי, מה עוד? אפשר לנסות ולהתברג באחת החברות העושות עסקים סביב המופעים, חשבתם פעם על האפשרות למכור מרצ'נדייז או סתם כוסות בירה ונקניקיה בלחמניה תוך כדי צפייה באחת המוזיקאים הנערצים על ידכם? ואם אתם בוגרי טירונות רובאי5  או קורס מכ"ים צבאי יש לכם גם אפשרות להידחף לאחת מחברות האבטחה… תתחילו לחפור מי קיבל זיכיון אצל מי…

המחירים, ובכן זו בעיה עדינה, קשת המחירים תלויה בכל כך הרבה גורמים, היא נעה ממאה שקלים פלוס למופע צנוע באחד המועדונים הקטנים ועד קרוב לאלפיים שקלים ביציע VIP  או שורה ראשונה במופעים הגדולים, כל אחד כפי יכולתו הכלכלית ומידת הערצתו למוזיקאי\הרכב.

אז הנה הרשימה המלאה (יתכנו שינויים, תוספות ועדכונים) של הצפוי לנו ולכם מעכשיו ועד חום יולי אוגוסט (כן לא שכחנו שגם המקומיים הולכים לעשות פארק קונצרט…)

 

Son Lux

כן, כבר בפתחו של חודש פברואר הקרוב הסצנה גועשת משפע האירועים הצפויים, יום ראשון הקרוב, 2 לפברואר פותח את המתקפה המגיעה מעבר לים המופע של רייאן לוט המוכר בתיוג Son Lux במסגרת סבב הופעות ברחבי העולם לכבוד אלבומו האחרון והמדובר – Lanterns. המופע יתקיים במועדון בארבי ת"א ביום ראשון 2/2/2014

כרטיסים

 

Damo Suzuki

סולנה היפני של להקת ה "קראוט-רוק" הגרמנית Can, מהמובילות והחשובות בז'אנר, הידועה כהשפעה מרכזית על אמנים כגון Brian Eno ו- Radiohead ואחת מהמובילות הישירות ליצירת סצנת הפוסט-רוק העולמית, מגיע לראשונה להופיע בישראל. סוזוקי ילווה בידי חברי להקת הרוק הפסיכדלי הישראלית Tree, במופע שיתקיים במועדון אוזן בר בתאריך 09.02.2014.

כרטיסים

 

Gary Neuman

גארי ניומן , מי שעומד מאחורי הלהיט "Cars" בשלהי שנות השבעים, שהפך ללהיט בלתי נשכח לאורך העשורים שלאחר מכן בסצנה האלקטרונית הקודרת. מגיע לתל אביב לשתי הופעות ביום שני 10.2.2014 וביום שלישי 11.02.2014 במועדון הבארבי.

כרטיסים

 

Junip

השוודי חוזה גונזלס, מגדולי יוצרי הפולק-רוק בעולם כיום, חוזר לישראל. הפעם הוא מגיע עם האלטר-אגו הלהקתי שלו, Junip, פרויקט הפולק-רוק הפסיכדלי איתו הוא מקליט ומופיע באינטנסיביות ב-4 השנים האחרונות. Junip יופיעו במועדון בארבי במוצ"ש, 15.2.14, המופע דרך אגב…סולד אאוט!!!

הסתיימה המכירה

 

DEEP PURPLE

אקא "סגול כהה" אחת מאבות המזון של הרוק הכבד, הרוק הקלאסי והפרוגרסיב בעולם, הרכב הקיים משלהי שנות השישים ועד עתה, חוזרת בפעם נוספת לישראל לסט של שתי הופעות בהיכל נוקיה, 22 ו- 23 בפברואר, הזדמנות (אולי אחרונה?…) לשמוע ולראות את הרוקרים הללו עושים לנו עשן על המים ועוד מלהיטיהם המוכרים.

כרטיסים

 

The crimson projekct

שאריות הרכב הפרוגרסיב המיתולוגי King Crimson נוחתים בתל אביב לביצוע קטעים מהאלבום Discipline לצד קטעים מהאלבום הראשון והשני, קלאסיקת פרוגרסיב אמיתית. המופע יתקיים בתאריך 05.03.2014 בהיכל התרבות בתל אביב.

כרטיסים

 

THE STARS FROM THE COMMITMENTS

לאחר שהופיעו ברחבי העולם ועם ענקים כמו ג'יימס בראון, בי.בי.קינג ואחרים חוזרים כוכבי הקומיטמנטס שצמחו מתוך סרט הקאלט שזכה למעל ממילארד צופים ופסקולו נמכר במעל 12 מיליון עותקים  לישראל. מופע ראשון בתאריך 06.03.2014 בזאפה תל אביב, מופע שני בתאריך 07.03.2014 בזאפה הרצליה.

כרטיסים

 

OF MONTREAL

שנתיים אחרי אחת ההופעות המדוברות שהיו בארץ בשנים האחרונות, אוף מונטריאול חוזרת להופעה בודדת בישראל. מאז הוקמה ב 1996 אוף מונטריאל הצבעונית עומדת בחזית סצינת האינדי העולמית ומציגה שפע של יצירתיות והתפתחות מוזיקלית, שמלהטטת בין רוק, דיסקו -פסיכדליה, פופ מתקתק, אלקטרוניקה וגלאם. ההרכב יפציע על בימת מועדון בארבי בתל אביב בתאריך 10.03.2014.

כרטיסים

 

Foreigner

הרכב הפופ-רוק הבריטי-אמריקני המצליח חוזר לישראל עם כל הלהיטים הגדולים, 30 שנה על הבמות ועדיין ממשיכים, לאוהבי הז'אנר, הנוכרים יעלו לבימת היכל התרבות בתל אביב בתאריך  25/3/14, יום שלישי ולמחרת בהיכל הספורט בחיפה.

כרטיסים

 

Steve Vai

לאחר שהביא מעל אלפיים מעריצים לכתת אמן/סדנת נגינה שערך בישראל ב 2009 חוזר ענק הגיטרה סטיב ואי לתל אביב והפעם להופעה חיה מלאה עם להקתו, לדבר האמיתי שכל גיטריסט חייב לחוות כולל גיטרת 7 מיתרים…סטיב יופיע בהיכל התרבות בתל אביב בתאריך 26.03.2014.

כרטיסים

  

מטאלפסט

מטאלפסט – פסטיבל המטאל הבינלאומי בתל אביב יתקיים בתאריך 3 לאפריל 2014 – מועדון רידינג 3 נמל תל אביב עם הלהקות: Dark Tranquillity (ענקית המטאל משבדיה), Elvenking (להקת הפולק מטאל מאיטליה)וSalem (הרכב המטאל הישראלי הוותיק). כן יטלו חלק בפסטיבל – Prowlers – The IRON MAIDEN Tribute Show (מופע המחווה לאגדת הרוק הכבד), Desert (בהופעה לפני צאת אלבומם השני) ו- Nothing Lies Beyond (הרכב דת` המלודי הצעיר בחשיפה ראשונה בפסטיבל). כרטיסים ומבצעי הנחות באתרי באתרי ההפקה: www.metalshop.co.ilwww.ravenmetal.com

 

Cults

סנסציית האינדי-נויז פופ הניו-יורקית תגיע לראשונה לתל אביב במסגרת מסע ההופעות האירופאי לרגל צאת אלבומם החדש 'Static'. ההרכב שהוקם בשנת 2010 על ידי בני הזוג מדלין פולן ובריאן אובליביון.. הפך תוך זמן קצר לשיחת היום בקרב אוהדי סצנת האינדי, ההרכב ינחת בישראל למופע יחיד במועדון בארבי בתאריך 06.04.2014.

כרטיסים

 

Pete Doherty

מהאייקונים הגדולים של הרוק הבריטי, משורר, אמן והקול המרדן של דור האלפיים מגיע לשתי הופעות בתל אביב בהפקת צוות נרנג'ה האמון על הבאת ענקי סצינת האינדי העולמית לישראל. דוהרטי יפציע על בימת מועדון בארבי בתל אביב בתאריך 30.04.2014 ולמחרת 01.05.2014.

כרטיסים

  

Carl Palmer

מתופף הרוק האגדי קארל פאלמר (Emerson Lake & Palmer) מגיע עם להקתו לראשונה להופעה אחת בישראל למופע מלא של שירי הלהקה הקלאסית במועדון רידינג 3 נמל תל אביב בתאריך  3 למאי.

כרטיסים

 

ג'סטין טימברלייק

מי שנחשב ובצדק לאחד מגדולי הכוכבים הגבריים בתחום ה- RnB  האמריקאי ובעולם הרחב מגיע לישראל להופעה אחת ויחידה בפארק הירקון, היא תתקיים בתאריך 28.05.2014 בפארק הירקון.

כרטיסים


פרודיג'י

אחר מספר ידיעות שווא בשנים האחרונות על בואם של הפרודיג'י לישראל, הפעם זה רשמי: הלהקה הבריטית הענקית תגיע להופעה אחת בישראל כחלק מסיבוב הופעות עולמי. המופע יתקיים בתאריך 29.5.2014 בגני התערוכה תחת כיפת השמיים. כמי שזכה לראות את פרודיג'י בפארק הירקון הבלוג יכול רק לאמר – "לנשום!!!" , הנה כאן מוכרים כרטיסים.

 

 האבנים המתגלגלות

אכן האבנים המתגלגלות יופיעו בתל אביב, בפארק הירקון, בתאריך 4 ליוני. המפיק העומד בראש השותפות להבאתם לארץ הוא שוקי ויס. כל הפרטים, מחירים וכו', בלינק המצורף.

 

PIXIES + SOUNDGARDEN

שתי ענקיות הגראנג' מגיעות לישראל בבחינת חלום ההופך למציאות, בהפקה מושקעת של שוקי וויס פרודוקשיין יתקיים באצטדיון בלומפילד פסטיבל בן יומיים במסגרתו יופיעו שני הרכבי הענק הללו לצד הרכבים נוספים, הפיקסיס יפתחו בתאריך 17.06.2014 ומיד למחרת 18.06.2014 יעלו חברי סאונדגרדן להגשמת חלומם של עשרות אלפים, על הבמה שתוקם באצטדיון היפואי.

כרטיסים

 והפתעות – מסר מהפיקסיז וכן כל האלבום החדש להאזנה מקוונת

 

 

 

גוגול בורדלו

אחרי יומיים של רוקנרול(ר) בבלומפילד, המסיבה עוברת להיכל הרוק בקיבוץ גלויות לאפטר פארטי עם להקת המסיבות הכי טובה שאנחנו מכירים – גוגול בורדלו. בתאריך 19 ביוני, בארבי תל אביב.

כרטיסים

 

 

M Ward

מת'יו סטפן וורד הוא אחד האמנים החשובים והמשפיעים בתחיית האלט-קאנטרי והפולק של שנות האלפיים. מאז יציאת אלבום הבכורה שלו, Duet for Guitars 2 הוא הספיק לשחרר שמונה אלבומי סולו, מרביתם נחשבים ליצירות קאנוניות בתרבות האמריקאית. מתיו יופיע בתאריך 25.06.2014 בתאטרון גשר בשדרות ירושלים, יפו.

כרטיסים

 

 

The Brian Jonstown Massacre – המופע בוטל 

להקת הקאלט של אנטון ניוקומב חוזרת לביקור שני בישראל לכבוד אלבומם Revelations, שיצא במאי. הבריאן ג'ונסטון מסאקר ידועה בסגנון הייחודי שלה: תמהיל אקלקטי של בלוז, פולק, שוגייז ורוקבילי מתובל בפסיכדליה שהפך אותה לשם דבר בקרב חובבי הרוק ברחבי העולם. הלהקה תופיע במועדון בארבי בתאריך 15.07.2014, מופע חימום של המפשעות. מידע לרוכשי הכרטיסים יימסר בימים הקרובים להחזרת כספם.

כרטיסים

 

 

ניל יאנג – המופע בוטל לאור מתקפות הטילים של הימים האחרונים והחשש לביטחון הקהל באירוע רב משתתפים

ניל יאנג, אחד מאבות המזון של הרוקנ'רול האמריקאי הנחשב לאחד המבצעים הגדולים של העשורים האחרונים, יגיע לישראל במהלך סיבוב הופעות עולמי עם להקתו "קרייזי הורס" למופע של פעם בחיים. המופע יתקיים בפארק הירקון בתאריך 17.07.2014. מידע לרוכשי הכרטיסים יימסר בימים הקרובים להחזרת כספם.

כרטיסים

 

הבקסטריט בויז – המופע בוטל לאור המערכה הצבאית והחשש לביטחון הקהל באירוע רב משתתפים

להקת הבנים המצליחה ביותר בכל הזמנים, תסגור את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה IN A WORLD LIKE THIS  בקיץ הקרוב בישראל בהופעה שכל כרטיסיה נמכרו תוך שעה – 29.7.14 יום שלישי, אמפי רעננה. ובתוך כך נמסר כי התווסף מופע נוסף ביום המחרת – 30.7.2014, אותו מקום. מופע נוסף ושלישי יתקיים בתאטריך 31.07.2014.!!!

כרטיסים

 

Kansas – המופע בוטל על פי החלטת הלהקה

להקת הרוק האמריקאית הוותיקה Kansas, מלהקות הרוק החשובות בתולדות המוזיקה האמריקאית מגיעה להופעה אחת בישראל שתתקיים ב 5 לאוגוסט בהיכל התרבות בתל אביב, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי החוגג 40 שנה להקמתה.

כרטיסים

ריצ'ארד וויליאמס, ממייסדי הלהקה והגיטריסט מזמין אותכם\ן להופעה בישראל.

 

 

GALAXIE 500 – המופע בוטל לאור המערכה הצבאית והחשש לביטחון הקהל באירוע רב משתתפים

דין ורהאם, חבר הלהקות האגדיות גלקסי 500 ו-LUNA, מגיע לראשונה לישראל, להופעה אחת ויחידה בבארבי תל אביב, ביום רביעי ה-6 לאוגוסט, בליווי להקה מלאה. ההרכב של ורהאם ינגן חומרים על טהרת שלושת האלבומים האל-מותיים של גלקסי 500. את המופע יפתח לא אחר מאשר מארק גארדנר, זמר וגיטריסט להקת RIDE המיתולוגית

כרטיסים

 

 

MEGADETH – המופע בוטל על פי החלטת הלהקה

ענקית המטאל מגהדת` חוזרת לישראל להופעה אחת – 6 לאוגוסט 2014. ביתן 1 מרכז הירידים תל אביב.

כרטיסים

 

אמריקה – המופע בוטל לאור המערכה הצבאית והחשש לביטחון הקהל באירוע רב משתתפים

אמריקה, הלהקה שחתומה על שורה אינסופית של להיטי ענק שעדיין מושמעים ללא הרף A Horse with No Name, I need you, Sister Golden Hair, ועוד רשימה ארוכה היא חלק בלתי נפרד מפנתיאון הרוק העולמי מגיע לישראל הקיץ!! רשמו את התאריך – 7 לאוגוסט. אמפי פארק ברעננה. פתיחת שערים בשעה 19:00.

כרטיסים החל מ 190 ש"ח ועד 380 ש"ח בטלפון 9080*, ובאתר http://www.zappa-club.co.il

 

 

קורט וייל – המופע בוטל על פי החלטת הלהקה

קורט וייל, מחשובי הסינגר סוגרייטרס של הפולק רוק האמריקאי המתחדש, יגיע להופעה אחת במועדון בארבי בתאריך 12 לאוגוסט.

כרטיסים

 

 

Mac DeMarco – המופע נדחה על פי החלטת הלהקה, תאריך חדש יעודכן לכשיסוכם

משורר הרחוב הסנסציוני והאנטי-גיבור הקנדי הידוע באישיותו הבימתית האקסצנטרית – Mac DeMarco, מגיע לראשונה לישראל בעקבות אלבומו החדש "Salad Days" להופעה אחת במועדון בארבי בתאריך 13.08.2014 (יום לאחר המופע של קורט וויל…)

כרטיסים

 

 

 

לנה דל ריי – סופית – המופע בוטל, רוכשי הכרטיסים יכולים לפנות למשרד "לאן" ולקבל כספם.

הזמרת הבינלאומית והיוצרת המצליחה ברחבי העולם  מגיעה לראשונה לישראל להופעה בתאריך ה-20.8.14, בגני התערוכה, תל אביב.

כרטיסים

 

 

Twin Shadow – המופע נדחה על פי החלטת הלהקה, תאריך חדש יעודכן לכשיסוכם

אייקון הסינת-פופ הדומיניקני-אמריקאי, ג'ורג' לואיס ג'וניור, המשורר והמפיק האולטימטיבי של דור הסלפי, מגיע לראשונה לישראל, בליווי להקתו, רגע לפני אלבום חדש ומסתורי, על הבאתו של טווין שאדו לישראל אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה. המופע יתקיים בתאריך 28.08.2014 במועדון בארבי בתל אביב.

כרטיסים ימכרו כאן

 

Secret Chiefs 3

סיקרט צ'יפס 3 הם פרוייקט של המלחין והגיטריסט טריי ספרואנס, המוכר בעולם בתור המוח שמאחורי להקת מיסטר באנגל ונגן הגיטרה ב- "King for a Day, Fool for a Lifetime" של פיית’ נו מור. הם קרויים כך, אגב, על שמן של ישויות שמימיות מסתוריות הנזכרות בספרות המיסטית. ההרכב יופיע בתאריך 6 לספטמבר במועדון בארבי בתל אביב.

כרטיסים

 

דמיאן ג'וראדו – המופע בוטל בשל המצב הבטחוני

דמיאן ג'וראדו (Damien Jurado), אחד מאמני האינדי-פולק הבולטים בעולם, יגיע להופעה ראשונה בישראל ב-11 לספטמבר במועדון הבארבי בתל אביב.

כרטיסים

 

 

כאן היה איזכור למופע של ליידי גאגא, אבל היא לא אוהבת אותי וזה הדדי..

 

 

KVB

KVB – ההרכב הלוהט מגיע לישראל, לערב אחד מטלטל ומסעיר של פוסט-Pאנק, נויז, שוגייז ופסיכדליה, 1 לאוקטובר, מועדון בארבי.

כרטיסים

 

 

GONG

אחד ההרכבים החשובים ביותר בעולם הפרוגרסיב, ג'אז והפריסטייל הקיים מעל 40 שנה מגיע לישראל עם האיש החשוב ביותר בהרכב דיויד אלן לביצעו מופע אקסטראווגנזי הכולל ביצוע יצירות מכל הזמנים כשהנגנים עטויים בתלבושות המטורפות האופייניות. אסור להפסיד!!! גונג תעלה לבמה במועדון רדינג 3 בתאריך 14.10.2014.

כרטיסים

 

 

WOVEN HAND

וובן האנד (WOVEN HAND), להקתו של דיויד יוג'ין אדוארדס (SIXTEEN HORSEPOWER) – אחת הלהקות החשובות והמשפיעות ביותר של האמריקנה והפולק האלטרנטיבי – מגיעה להופעה יחידה בישראל שתתקיים ב-11

 כרטיסים

 

 Chet Faker

יוצר הסול האלקטרוני ניק מרפי, המוכר בשם הבמה Chet Faker מגיע לישראל עם מופע להקה לרגל אלבומו החדש – Built on Glass, בתאריך 30 באוקטובר מועדון בארבי. על הבאת צ'ט פייקר לישראל אחראית חברת ההפקות נרנג'ה.

 כרטיסים

 

 

הפיתויים, הפלטרס והסופרימס

שלושה הרכבי אפרו אמריקנים, מהטובים שנוצרו בבית מוטאון בשנות השישים של מוזיקת הנשמה השחורה ועדיין בועטים ורוקדים, יגיעו לישראל למופע משותף יחיד ממש בשוליים בין הקיץ לסתיו – 1 בנובמבר בהיכל נוקיה.

כרטיסים

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא