כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

ניתוח מציל חיים למירי אלוני

הזמרת שאושפזה בבי"ח איכילוב עברה כריתת רגל בשל זיהום עמוק

בהודעה שיצאה מטעם בית החולים איכילוב נמסר לפני מספר שעות כדלקמן – "הזמרת מירי אלוני מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ לאחר שלקתה בזיהום חמור מאוד ברגלה עם סכנת חיים ממשית. אלוני הובלה הלילה לחדר ניתוח שבסיומו נכרתה רגלה הימנית מהברך ומטה. ממיטת אישפוזה היא מוסרת: ״יהיה טוב! אני מודה לבית החולים על שהציל את חיי. במילא תמיד חייתי על רגל אחת, אז כבר קשר ימני בכדורגל לא אהיה, אבל, מיתרי הקול שלי, ברוך ה׳, ימשיכו איתי עד כלות״.

כזכור הבוקר הייתה אמורה מירי אלוני לככב בפרזנטציה לגופי התקשורת לקראת השקת המחזמר "התחנה" בכיכובה, מדובר במחזמר מקורי שנכתב בידי דפנה אנגל ושי להב והוא מביא את סיפורה של קבוצת חיילים צעירים המתקבלת לקורס הנחשק של כתבי שטח בתחנת שידור צבאית. לתדהמתם, הם מגלים שתפקידם בתחנה הוא משני וכולל עבודה משרדית אפורה ונטולת כוח, השפעה ויוקרה. אולם אירועי ההתנתקות ההיסטורית מ”גוש קטיף” משנים את התמונה, ומולידים דרמה אישית ולאומית מרגשת, השמה אותם בחזית ובעמדה שונה ומרגשת.

שלשום אושפזה הזמרת בבית החולים לאחר החמרה בזיהום ברגלה. אנחנו מאחלים למירי אלוני התאוששות ושיקום ברוח טובה וקלה עד כמה שרק ניתן.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא