כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

חן אהרוני בחוץ וחשוף לגמרי

המופע של חן אהרוני במועדון גריי בתל אביב, אורחת - עדי אולמנסקי.

הזמר-יוצר חן אהרוני נמצא בסצינת המוזיקה לא מעט, למרות גילו הצעיר, ואמש חגג 15 שנות קריירה שהופיע במועדון הגריי, ת״א, את המופע החדש שלו – ״אני בחוץ״, כשם אלבומו החדש. את חן גילינו לראשונה ב״כוכב נולד 5״ בגיל 17 כשהגיע למקום הרביעי. חן התחיל לעבוד על אלבום ראשון אחרי שנתיים, שמתוכו יצאו לא מעט להיטים, סיפק מאז אלבום שני, התחרה בקדם אירוויזיון, ואף כיכב ב״כוכב הבא״ (שגם היה הכרטיס לאירוויזיון). מה שכן, תמיד היה חביב הקהל וכולנו היינו בעדו.

בחודש האחרון הוציא חן את אלבומו החדש, ״אני בחוץ״, והמופע חגג את השקתו. האלבום שונה לגמרי משני אלבומיו הקודמים של חן, שהיו פופ מיינסטרים טהור, וכעת, באלבום החדש, כל שיר מושפע מסגנון מוזיקלי אחר עם נגיעות פופ ואר׳אנ׳בי, שיושב על חן בדיוק במקום.

חן אהרוני במועדון גריי תל אביב. צילום חן לוי
חן אהרוני במועדון גריי תל אביב. צילום חן לוי

המופע התחיל ב״טראח״, תרתי משמע, אחד השירים הבולטים באלבום החדש, והרצועה הכי אהובה על מעריציו של חן. המשיך בסינגל הראשון אי-פעם שהוציא – ״ברחוב״, מ-2009, שהזכיר לנו נשכחות מהזמן שהיה ילד. לאחר מכן ביצע שיר נוסף מהאלבום החדש – ״מי אתה״, והתוודה שזהו שיר על תהליך היציאה שלו מהארון, ושיתף את הקהל שהיה בזוגיות מוסתרת עם גבר במשך 10 שנים, ושבמשך הרבה זמן היה שר שירים לבנות, שזה הוביל אותו לשיר את הסינגל ״אהבה בלב״ שהוציא ב-2017, ואת השיר שלא יצא מעולם כסינגל (מהאלבום הראשון) אבל חן אוהב אותו במיוחד (וגם אנחנו) – ״תפור עליה״.

חן אהרוני ועדי אולמנסקי במועדון גריי תל אביב. צילום חן לוי
חן אהרוני ועדי אולמנסקי במועדון גריי תל אביב. צילום חן לוי

אורחת מיוחדת שעלתה לבמה באמצע ההופעה ושרה עם חן את הסינגל שלהם, ״בא לי בגלים״ שכלול באלבומו החדש, היא עדי אולמנסקי המוכשרת והמדהימה. הקולות שלהם השתלבו יחד מעולה, והם הופיעו גם את הלהיט של עדי – ״פרח במדבר״ ועוד רצועה מהאלבום החדש של חן – ״לא פה״. השניים הכירו בתחילת הקריירה שלהם שהשתתפו יחד ב״כוכב נולד״, ומאז הם חברים.

חן אהרוני במועדון גריי תל אביב. צילום חן לוי
חן אהרוני במועדון גריי תל אביב. צילום חן לוי

עדי ירדה מהבמה וחן ביצע את הלהיט האחרון שלו במצעדים – ״אני בחוץ״. הסינגל הצליח מאוד, כי לא רק שיש בו קצב מדבק שגורם לנו לזוז במקום מצד לצד, אלא יש בו גם אמירה לא מתאמצת על כך שחן מחליט להוציא את האמת שלו החוצה ולצאת מהארון. מה שחושף אותו יותר ומעודד את היצירה שלו להגיע למקומות הרבה יותר עמוקים וטובים, ואנחנו מריעים לו על כך. חן ביצע גם את הלהיט האלמותי שלו מהאלבום הראשון (שהקליט עם אסתי גינזבורג), ״נשימה״, שיש רפרנס שלו ב״אני בחוץ״, וצחק כשאמר שאסתי לא יכלה להגיע להופעה כי היא בחו״ל ולא הצליחה להגיע לארץ.

בשנה האחרונה חן עשה מופע מצליח של שירים בספרדית מטלנובלות שאהב, כמו ״המורדים״, ועוד שירים  של נטליה אוריירו, לדוגמא. הוא עשה לנו חלק קטן ממה שעשה במופע ההוא, וביצע 3 שירים אהובים עליו שהרימו את הקהל, שחלק את אותה האהבה לשירים הללו.

להדרן, ביצע שתי בלדות, למרבה ההפתעה, וגם חן אמר שהוא לא נוהג לעשות את זה, ומעדיף לרוב פאתוס של שירים מקפיצים ופורצים, אבל החליט שזה מתיישב לו טוב עם המופע להיכנס יותר לרגש. אהרוני ביצע את אחד השירים החדשים שלו – ״ים כחול עמוק״ בגירסה אקוסטית על פסנתר, ואת השיר שהתחיל הכל ואיתו הוא חוגג 15 שנה כזמר מוכשר – ״מגדלור״, קאבר לשיר של מיקה קרני, שאותו הוא ביצע ב״כוכב נולד״.

יצאנו מהמופע נרגשים ועם חיוך שלא יורד מהפנים, וזה כי חן אהרוני הצליח לגעת לנו בכל חלק בלב ולרגש אותנו. הדבר היחיד שאולי היה חסר לנו, זה השיר ״משהו חסר״, למרבה האירוניה… זהו השיר הכי אהוב עלינו בכל הקריירה של חן (למרות שהשירים החדשים לגמרי נותנים פייט בתור שירים אהובים), והוא נכלל באלבום השני של חן, ״נוסע רחוק״. אבל אולי עוד נשמע אותו מבצע את זה בהופעות הבאות… יש למה לצפות!

כך זה נראה ונשמע במופע

 

חן לוי

חן לוי, מעצב גרפי ביום יום, מנהל את האתר ״מתוקי״, שהוא מגזין פופ-קיטש, חובב פופ-טראש מושבע, וצרכן הופעות בכל הזדמנות אפשרית!

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא