כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

חברי להקת A-Ha כבר בתל אביב

במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה היום בשעות הצהריים במלון שרתון בתל אביב עם חברי ההרכב הנורווגי לקראת המופע הצפוי שלהם ביום חמישי באמפי פארק ברעננה במסגרת הסבב הבינלאומי – Electric Summer – 2018 Tour, נפגשו השדרן והעורך המוסיקלי המיתולוגי טוני פיין ויובל אראל עם חברי ההרכב בראשותו של הסולן מורטן הארקט למספר שאלות. לדבריהם המופע שיתקיים ברעננה הנו זהה למופעים שפתחו את הסבב באנגליה בתחילת החודש, חומרים חדשים לצד הלהיטים הגדולים של שנות השמונים. צפו בתיעוד.

סלפי עם א-הא צילום יאיר שגיא

בקטנה: כל אנשי התקשורת שנטלו חלק במסע"ת חזרו לרגע לימי הנעורים, סלפי הוא המוטו העכשווי. אז גם כאן בבלוג הצטלמנו, תודה לצלם יאיר שגיא שתיעד את משובת הנעורים, אורן חזן, מאחוריך…!!!

כרטיסים אחרונים למופע הצפוי להתקיים ביום חמישי ניתן לרכוש כאן

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא