כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

אז טסים להופעה באבו דאבי?..

מזרח תיכון חדש - מה מצפה לחובבי המופעים בארנה הכי גדולה באבו דאבי - Du Arena

עם ההכרזה על מזרח תיכון חדש וצלצול פעמוני השלום נפתחת אפשרות חדשה לחובבי ההופעות, לא חייבים לטוס להופעות באירופה הקרה, יש גם אופציה במפרץ הפרסי, הארנה הכי גדולה באבו דאבי  ארחה בעבר את גדולי כוכבי הרוק והפופ הבינלאומיים ואין ספק כי לאחר המגיפה המתחם יחזור בגדול, אז מה צפוי, מה יש ומה כדאי לדעת על האלטרנטיבה הערבית לעולם המופעים.

הארנה של אבו דאבי או כפי שהיא מוגדרת Du Arena ממוקמת באי Yas – יאס איילנד ששטחו 25 קמ"ר והוא נחשב לאי הפנאי הפופולרי ואחד הפרויקטים המובילים בתחום התיירות באבו דאבי.

ארנת ההופעות של דובאי. האתר הרשמי
ארנת ההופעות של דובאי. האתר הרשמי

בנוסף לאטרקציות הכוללות מרינה ענקית, מסלול מירוצים – Ferrari World, פארק מים הכולל בריכת גלים לגלישה, מתחם קולנוע שמהווה את הגרסה של חברת וורנר לדיסניוורלד על פי הסרטים רבי המכר של החברה, מתחם ההופעות של אבו דאבי – Du Arena, הוא מתחם ההופעות הכי יוקרתי במזרח התיכון במתחם קבוע, השטח הפתוח יכול להכיל 35 אלף צופים

רולינג סטונס בדובאי. האתר הרשמי
רולינג סטונס בדובאי. האתר הרשמי

המתחם שנפתח בשנת 2009 עבר מיתוג מחודש ושיפוץ כללי בשנת 2012 לקראת הופעתה של מדונה בסבב MDNA עם במה ענקית ומערכות תאורה, סאונד ופירוטכניקה מורכבות.

אמנים בינלאומיים רבים התארחו בארנה, חלקם אפילו בדרך לפארק הירקון שלנו, ביניהם ביונסה, מדונה, רולינג סטונס, ג'נט ג'קסון, בלאק סאבאת', אריק קלפטון, קיילי מינו, שאקירה, לינקין פארק, ניקלבק, אמינם, ריהאנה, אנדראה בוצ'לי, מטאליקה, קניה ווסט, סטינג, טייסטו, מרשמלו, דיוויד גואטה, ארמין ואן בוורן, רובי וויליאמס.

לצד הארנה הפתוחה קיים מתחם אירועים מקורה המכיל 4,500 מקומות.

אז כמה זה עולה לנו? מה מצפה שם?

נכון לעכשיו מחיר ממוצע לטיסת הלוך ושוב לדובאי נע בין 300 ל- 400 יורו, במידה ויתאפשר אזי זמן טיסה ישירה הוא כשלוש שעות. בינתיים הטיסה איננה ישירה, היא נעה בין 10 עד 20 שעות וכוללת חניית ביניים בד"כ באיסטנבול, חבילה של טיסה ושלוש לילות במלון זול יחסית מגיעה לאלף דולר, לא כולל כרטיסים להופעות…רצוי מאוד לקחת בחשבון שמזג האוויר שם הוא חם והביל, מה שמוגדר בקרוב ל 40 מעלות וכמעט 80 אחוז לחות.

האמירות והעיר מהווים מרכז תיירות עולמי עם מעל 10 מיליון תיירים במשך השנה, האטרקציות מתחלקות בין 70 קניונים כאשר הגדול שבהם, הכי גדול בעולם הוא קניון דובאי הכולל מגרש הוקי קרח, מרכז תת ימי וחנות ממתקים על שטח של כאלף מ"ר. אחת ההמלצות היא ביקור במזרקה המנגנת את שירי וויטני יוסטון בכניסה לקניון.

בכלל, יש שם הכל, מחנות ברשת חנויות הגלישה בילאבונג ועד טיולי ספארי ביער עצי המונגרובים הגדלים בים. כמובן שגורדי השחקים – בורג' אלערב ובורג' חליפא.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא