כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

רביב כנר במועדון בארבי

הזמר רביב כנר הופיע אמש במועדון בארבי בתל אביב ואירח את אבי אבורומי וסינרגיה, היינו שם.

אחרי שהשיק את אלבום הבכורה שלו "רסיסים" לפני שלושה שבועות במסיבה מול חוף ימה של תל אביב, ואחרי שיצא עם מופע הבכורה שלו שהוכרז כסולד אאוט במיני ישראל, נחת אמש הזמר רביב כנר במועדון בארבי, מקדש הרוק של תל אביב.

רביב כנר במועדון בארבי. צילום יובל אראל
רביב כנר במועדון בארבי. צילום יובל אראל
רביב כנר במועדון בארבי. צילום יובל אראל
רביב כנר במועדון בארבי. צילום יובל אראל

חשמל באוויר

רביב, המלווה בהרכב נגנים שכלל את אבנר טואג וגל שניידרמן בגיטרות, אורי פלומן בגיטרת בס, יובל אייזנברג בקלידים ומחשב, אדיר כוכבי ומורן בר און בכלי נשיפה, נדב מלמן על התופים, סימן אמש V גדול ביומן ההישגים שלו כאשר במשך שעה וחצי העמיד את המועדון על הרגליים עם מופע מחושמל ומלא באנרגיות, תוך שהוא מארח בהפתעה על הבמה את הזמר והיוצר אבי אבורומי לצמד שירים בביצוע משותף ואת חברי להקת סינרגיה, גם כן בצמד שירים שסחפו את הקהל שמילא את המועדון.

רביב כנר ואבי אבורומי במועדון בארבי. צילום יובל אראל
רביב כנר ואבי אבורומי במועדון בארבי. צילום יובל אראל
רביב כנר וסינרגיה במועדון בארבי. צילום יובל אראל
רביב כנר וסינרגיה במועדון בארבי. צילום יובל אראל

מחווה ללוחם

רביב, האמור בהמשך השבוע להופיע בטקס החותם את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופותח  את אירועי יום העצמאות בהר הרצל בירושלים, הקדיש את השיר "נשרף העולם" אותו ביצע בהדרן, לזכרו של הלוחם גל בסון הי"ד אשר נהרג בתאריך 25.7.2014 לאחר שעל הצוות של גל הוטלה משימה לפתוח ציר באזור בית חנון, גל התנדב לצאת למשימה עם עוד שני חיילים. שניות אחדות מהרגע שהם התמקמו, נורה לעברם טיל נ"ט שפגע בהם. גל נפל בקרב. רגע מרגש זה הבליט את דמותו הייחודית של רביב כמוזיקאי שלא שוכח את חינוכו כלוחם, אח ורע לחבריו.

את המופע חתם רביב עם להיט הענק שלו – רסיסים.

רביב כנר ממשיך את סבב ההופעות בעקבות אלבום הבכורה – 26/5/22 בזאפה אמפי שוני, 2/6/22 מצודה עכו, 11/8/22 גני יהושוע ת״א.

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה מהמופע

רגעים מתוך המופע

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא