כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

כוכבי הטלנובלות הארגנטינאיות הגיעו לישראל

פליפה קולומבו כוכב המורדים, פלור ברטוטי כוכבת פלוריסיינטה ורוסיו איגרסבל כוכבת כמעט מלאכים הגיעו אמש לישראל לקראת מופע LOCURA שיתקיים בהיכל מנורה בתל אביב, נפגשנו עימם הבוקר, כל הפרטים.

בואו נעשה לרגע מסע בזמן 20 שנה אחורה לסוף המאה שעברה, סדרות הטלוויזיה, הטלנובלות שהגיעו לישראל מארגנטינה היוו את הדבר הכי חכם לבנות הנעורים באותה עת. כריס מורנה, יוצרת סדרות מארגנטינה כתבה והפיקה מספר סדרות לבני הנעורים שהפכו לחלק מהתרבות הישראלית. לבד מהעלילות שמשכו את הצופות והצופים הסדרה לוותה בשירים שיצאו אחר כך על גבי דיסק.

מי שטיפל בהבאת הסדרה והאלבומים באותה עת לישראל הייתה חברת דורי מדיה. זה התחיל בסדרה קטנטנות ששודרה אז בערוץ הילדים. אחר כך הגיעה סדרה המורדים שגם כללה להקה והוציאה אלבומים, בהמשך התוכנית של פלוריסיינטה שכללה שני פסי קול עם שירים מהסדרה.

סדרת הלהיט האחרונה ששודרה בארץ זו כמעט מלאכים. אשר כללה להקה שהופיעה, חלק ממנה היו גם הכוכבות לאלי אספוסיטו שכבר ביקרה בישראל מספר פעמים ואמורה להגיע בקרוב שוב וגם רוסיו איגרבל הנמנת על הכוכבים שהגיעו כעת ארצה.

לכל סדרה נוצר פסקול שליווה אותה ובהמשך כוכבי הסדרות יצאו לסיבובי הופעות בכל העולם. כולל ישראל  במה שהוכרז בזמנו כמופע סולד אאוט מטורף ורמות אדירות של היסטרית נעורים.

כעת, אחרי שני עשורים מאז עולה מופע חדש בהפקתם של נתנאל בן שבת, מורן לוינזון וג'סיקה כהן מבעלי חברת סטארדסאט אינטרנשיונל, במסגרתו מאחדים על במה אחת כוכב מכל סדרה – פליפה קולומבו כוכב המורדים, פלור ברטוטי כוכבת פלוריסיינטה ורוסיו איגרסבל כוכבת כמעט מלאכים. כל כוכב יבצע שירים מהסדרה בה כיכב ויהיו גם שיתופי פעולה על הבמה. אל האורחים מארגנטינה מצטרף הנציג היחידי מישראל – חן אהרוני אשר מתחבר לתקופה ההיא בזכות ביצועי מחווה לאותם שירים.

כאמור בתאריך 18 בספטמבר בשעה 21:00, אחרי הרבה מגעים, שיחות, תיאומי לוחות זמנים יעלה המופע LOCURA בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב (כרטיסים זמינים כאן).

היום בשעות הבוקר נפגשנו עם הכוכבים לשיחת הכרות קצרה ובסיומה אף התראיין פליפה עבור הבלוג.

את הראיון קיימו יובל בר-נוי, יובל שיטה ואליה ג׳רסי הנמנות על מעריצות הכוכבים שהצטרפו הבוקר אלינו במהלך המפגש עימם.

הראיון עם פליפה כפי שתורגם לעברית

איך זה מרגיש לחזור לישראל אחרי כל כך הרבה שנים ועם קאסט שונה ולשיר את השירים שוב?
זה מדהים לעבור חוויה כזו פעם נוספת. האמת שזה מדהים שקורה בכלל דבר כזה אחרי כל כך שנים שעברו. בזמנים האלה של הקריירה, בנקודת זמן של הקריירה שלנו, זה כבוד להגיע עם רוצי ופלור. אף פעם לא עבדנו יחד ועם ווילי (המנהל המוזיקלי) ולבצע חזרות על השירים האלה. עם ווילי אני עובד גם בקריירה האישית, אני מקליט איתו את השירים והמוזיקה שלי עם פייסר. הרגשה מאוד מיוחד , מאוד שמח להיות כאן.

יש לך איזשהו זיכרון מיוחד מהביקורים שלך כאן, מה הציפיות שלך מהביקור הזה?
מקווה לטייל קצת יותר , בפעמים הקודמות לא יכלנו לצאת אפילו מהמלון. יש לנו המון עבודה לקראת המופע , דבר מאוד גדול ואנחנו רוצים לעשות מופע ענק – לא רק מופע רגיל אלא באמת להחיות אותו ולגרום לאנשים להיזכר ולחזור בזמן. זו הזדמנות חד פעמית לבצע את המופע הזה בגלל שמדובר ב3 אומנים מ3 סדרות שונות שמתאחדים כדי להוציא לפועל את ההרפתקאה הזו ואת הלוקורה(שיגעון) שאנחנו מתכננים. זה מאוד מרגש.

אתה יכול לספר לנו קצת על המוזיקה של עם פייסר?
עשינו כרגע הפסקה קצרה בעקבות הביקור כאן. אנחנו עובדים כעת על דיסק ומתכננים לסיים אותו עד לסוף שנה שלאחר מכן נוציא אותו ונצא איתו למופעים. יהיה מדהים להגיע גם לישראל עם מופע של הדיסק שלי.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא